Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 348 ggr
gejsa
0

Opps vad tyst det blev nu då.

Gick alla och sov nu eller?

mazze
0

Nej, men nu är det dags för kojsen. Behöver min skönhetssömn ;) God natt!

gejsa
0

Ja, jag med. Natti natti.

Snuttan2
0

näää, jag är inne på mitt fjärde? vakna dygn nu, är lagom klar i huvudet :p

Jag är glad för att jag ska antagligen hänga på min tränare om ett par veckor å åka på Kottas-clinic :D Hoppas, hoppas, hoppas att det kan bli av å att hon inte dör av att sitta i bil med mig i flera timmar Oskyldig

Thinka
0

nädå har druckit the med maken och kompisen och surfat runt lite. Nu ska ena voffen duscha han sprang ut på blöta åkern och tassarna är kolsvarta (han hatar att bada)

Jill_Niss
0

inte jag (:

gejsa
0

Kottas-clinic??

Snuttan2
0

Kottas är fd överste-beridare på Spanska ridskolan :p

elin
0

jag e här :)

/Elin

gejsa
0

#7# Jaha.

Nicey_och_Smulan
0

Vaken Gejsa??

Faxlin
0

Jag är här :-)
Fast ska lägga mig och kika på film nu. Har suttit och pratat hundfostran i flera timmar :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

Vad ska du se för film då?? Jag är en stygg flicka jag…skulle ju föröska vända tillbaka dygnet…."gå å lägg dej innan midnatt Anna" sa jag till mej själv….hummm visst…. =)

Faxlin
0

haha, inte lätt när man har svårt att lyssna på sig själv. ;-)
Jag har inte bestämt vlken film det blir. jag samlar på filmer så jag har några hudra att välja mellan. Så något lär jag hitta på kan man tycka. ;-)

Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

Hehe…nej jag är hopplöst dålig på att lyssna på mig själv…*skäller på Anna* haha… Åh, roligt att du samlar på film, det gör min mamma….smiter hem ibland o snor med mej nåra filmer…mohahah… va har du för favvo-genre då?? =)

Faxlin
0

Jag har nog inga direkt favvo. Men jo kanske att action/Thriller ligger lite högre än de andra. Annars är jag rätt allätare och mycket beror på humöret vad jag ser för något.

Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

Ah…jag gillar oxå det mesta…men jag älskar kärleksfilmer =) ååååååhhhhh =)

Appropå thriller så såg jag en bra film på bio nyss…"Hot Fuzz" heter den…thriller/komedi, en brittisk film….(så skönt att slippa amerikanska filmer då å då)….jätterolig o spännande =)

Nicey_och_Smulan
0

Nä nu ska jag sussa kudden…håller på att säcka ihop totalt här…..huga… sov gott allihopa…..men jag antar att ni sover alla redan =)

gejsa
0

Oj vad länge ni är vakna här. Nej, jag gick och la mig 00.10 i natt. Var jättetrött.

Faxlin
0

Det är bra att gå och lägga sig när man är trött gejsa :-)

Här är det som vanligt, man är trött men kan inte sova. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Hi, hi förstår att du inte kan sova nu när du sitter uppe på nätterna. Det är ju då det är tyst och mörkt då ska man sova. Inte sitta här och tjatta. haha

Faxlin
0

hehe, men det är ju så mycket trevligare att sitta här och prata när man inte kan sova än att prata med de två hundarna som sover eller med de fem illrarna som också sover ;-) Man får liksom mer respons här inne. hihi

Audiatur et altera pars

gejsa
0

#21# Men du har ju man och barn Åsa! Du borde sova när dom sover. *Ler*

Faxlin
0

#22: Japp jag vet. Men jag kan ju inte sova på grund av värken. Jag försöker verkligen. Men då man lägger sig blir värken värre och man har liksom inget annat att tänka på heller så då blir det riktigt illa. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

#23# Jo, jag vet! Har också haft som du.