Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2462 ggr
Alma-G
0

Hästrelaterade Julklappar!

När julklapparna är utdelade får alla gärna dela med sig om man fick något hästigt, laddda gärna upp bilder också Skrattande

JoannaLi
0

Gav bort ett schabrak och ett par tyglar.

Hoppas hon blir glad! :) (Hade inte möjlighet att vara där när hon öppnade dem.)

KillBerry
0

Fick ganska månnga saker i år :D

En klippmaskin

Ett träns

Hanskar

ridstrumpor

stigbyglar

En as bra lampa som man har på hjälmen när de e mörkt (lyser lika bra som en bil lampa!)

ett novabett

benreflexer

och ett par regnbyxor man kan rida i

haha, blir nog inga fler presenter till mig på ett tag.. ;D

Lets not and say we did

Neiah
0

Massa ridstrumpor (extremt viktigt med matchningen ;D) & en ridkofta, just ja. 300kr på Hööks oxå ^^

Klasselover
0

Rejäl och bra pannlampa :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

sofiek90
0

Jag fick en liten leksaksshettis (kommer inte ihåg hur märket stavas, det är typ tyskt) men annars har jag allt jag behöver förutom transport och en tävlingsgodkänd vagn till ponnyn ;) Men jag gav bort en bok om hur man rider i harmoni med hästen typ. Den uppskattades i alla fall :)

MVH

Sofie

ella99bella
0

jag fick:

• stickad tröja
  • ridstrumpor
  • reflexbrösta
  • magic brush
  • ridbyxor med flecee i

Mvh/Ellen<3Glad

Alma-G
0

Kingsland ridstrumpor och ett Kingsland pannand, supernöjd. Fick även massa pengar som kommer gå delvis till hästsaker, sen kommer jag få mer Kingsland strumpor på måndag, haha :)

Aribigga
0

James fick en påse morötter och 200 kr av min sambos småkusiner och sedan fick han en lila grimma och ett grimskaft av sin "mormor" dvs min mamma, jag tror han blev mest glad över morötterna :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Alma-G
0

Åh det glömde jag skriva! Lasse fick hembakt hästgodis av mig och kanel/äpplegodis av mormor (favoriten), helt till sig:) Dessutom helgalen att rida, så glad var han. Det bästa på hela dagen:)

Zaphix
0

Ett par supervarma stövlar som jag ska ha när jag kör häst, det hade jag önskat mig en massa och nåt jag verkligen behöver. :)

En ridkapson, som jag iofs fick beställa själv.

Ett par Wahlströms-handskar, mina har gått sönder, så det var välkommet.

Ett presentkort på Hööks som imorgon ska omvandlas till benskydd.

Fick fler julklappar än jag hade trott, känner mig lite för gammal för sånt där egentligen, men blir såklatt glad för det. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

lollostarn
0

Fick ett par varma stövlar som man kan ha när man är i stallet och med hästarna. En travväst (som man måste ha på travbanan från och med årsskiftet) och ett par varma vantar som jag kan ha när jag ska rida. :D

Em--ma
0

Fick bara ett presentkort på hööks värt 1000 kr i hästväg Glad

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Fridaaaa
0

Nix inget hästrelaterat här.
Hade dock behövt ny hjälm menmen :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

examynia
0

jag fick faktiskt ett svettäcke med nät å fleece uppe vid ryggen å resten nät av min pappa idag.. han var med sin tjej å hennes dotter å shoppade å hittade detta till min pojk hihi.. devar jätte fnt å inte alls vad jag hade räknat med:D

WornOut
0

Inga hästgrejer för mig i år.. Jag tror jag har det mesta jag behöver? :O

Däremot gav jag bort en ganska rolig julklapp till 4 av mina kompisar som alla är hästintresserade. Vi bestämde oss för att åka till gbg horse show i februari allihopa. så jag fixade och grejade med hotell+biljetter till scandinavium (gbg horse show) , vilket dom iof får betala själva.
Men själva julklappen blir att jag står för körningen och bensinpengarna fram och tillbaka :) Ganska smart tyckte jag allt ;) Verkade iaf uppskattat!

eefoto
0

Pikeur Diana kavaj

Grått HV polo schabrak

Handskar

Blå HV polo strumpor

Det det hästsakerna iår…:D

Erika, ~värd på dressyr~

Offbeat
0

Jag fick en HV polo hjälm som jag hade beställt, provat och lagt undan så den var inte så oväntad ;)
Annars var det ett par handskar och pengar som jag ska handla upp på charlies, (air easy skydden från eskadron står på inköpslistan.)

Sen fick Nicke ett nytt täcke och en ny grimma av mig i julklapp. :)

casandra
0

Jag måste ha varit mycket snäll iår, fick väldans massa fina julklappar.
Detta var hästklapparna:

Ett träns till min nya unghäst (som jag upptäckte hade ett jättehuvud och alltså inte alls kunde ärva gamla grejer från de andra hästarna)

Ridstrumpor

Benreflexer, både gula och rosa, till ponnyerna och storhästarna.

500:- presentkort på Bidermans.

1000:- presentkort på Hööks.

Lösa pengar i "bidrag" till transporten jag ska köpa.

Tror det var allt i hästväg, minns inte riktigt. Mycket glad och nöjd tjej här!
Hästarna fick sig lite extra morötter osv. :)

olympiathurfjell
0

Jag fick ett visir till min travhjälm, ett såntdär verktyg som det finns alla saker i till att brodda. Sen också ett vintertäcke till prinsessan.

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se