Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 4143 ggr
Peppe
1

Paloma! -vallentuna ridklubb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej

efterlyser ett skimmelsto vid namn Paloma. hon är 136cm har jag för mig, welsh & e. Wärnanäs Peng. hon är ganska gammal nu men gick på vallentunas ridskola fram tills julen 2005 iaf, vet inte om hon är kvar. hon är mamma till min häst och jag vill gärna veta hur hon har det

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Peppe
0

en bild till

Peppe
0

huvudbild

emsems
0

tyvärr, men fråga vallentunas ridskola så kan dom säkert hjälpa dig.

Peppe
0

jag har redan haft kontakt med dom men skulle vilja höra med någon som har varit/är elev

__iE
0

vet inte vilken du menar..
men vet en annan häst som är efter Wärnanäs Peng..

Den hästen, Caramello, bor i stallet :)
skickar med en bild ;D

Älskar_hästar
0

#5 Åh vilken fiin ! *kär*

Peppe
0

men vart tog inlägget jag skrev här förut vägen?

#5aja, börjar väl om då.

Det är Paloma jag efterlyser, men dom har ju samma pappa iaf :) Paloma är ganska gammal nu så hon är kritvit.

__iE
0

#6 aa, visst är han söt ?! :)

#7 vet att dt va hästen Paloma du efterlyste, men va bara tvungen att visa Caramello ;) :)

Peppe
0

haha ok. ja Peng har lämnat ett antal fantastiska föl. Väntar med spännig vad det ska bli av Arkitekt. har inte kollat honom på ett tag, men har hört att han ska va underbar.

Lilla_My
0

-

Lilla_My
0

(d va inget)

__iE
0

#9 okej :)
Caramello har varit hingt (vallcak nu), o har 1 föl, vad jag vet.. fölet som nu är 1 år bor i stallet o hästen som jag är medryttare på är mamman (:

haha, oj, dt blev lite krångligt, hoppas du förstår ^^

Peppe
0

jadå. va roligt! alltid kul å höra om släktingar :)

__iE
0

hehe, precis ;) ^^

Peppe
0

fast i längden blir de mycket att hålla reda på ^^ har ju några stycken m man säjjer så

__iE
0

okeej ;D

Yrsan
0

hejhej!:)

Jag rider på Vallentuna ridklubb (veda)
och Paloma finns kvar där:D

Hon börjar bli till åren nu, ganska stel o så…men annars mår hon bra….gå lektioner osv.

//En vedatjej;)

Peppe
0

#17 vad roligt! Du har inte nån bild på henne?

lid90
1

Hej ja rider på Vallentuna ridklubb . Ja rider inte Ponny längre men ja vet hur Paloma mår.

Paloma är en stor favorit bland barnen, och är snäll att sköta men man måste vara lugn då hon är lite skänslig. Men annars supersnäll att sköta.

Att rida är jätte fin och jätte snäll, går bra med de som är nybörjare och tar i lite med dom som är mer vana. Paloma älskar och hoppa och de gör hon jätte bra :) Men Paloma börjar bli gammal nu och ja tror snart hon kommer få gå i pension då hon. När hon åker från Veda kommer hon vara saknad av många för Paloma är en otroligt snäll och fin häst!

Trocadero121
0

Hon har det jätte bra och trivs på ridskolan och är mångas favorit :) hon har varit min favorit tills den nya hästen trocadero kom men jag gillar fortfarande henne mycket!!! paloma var nyligen sjuk och mådde väldigt dåligt men blev snabbt bättre :) nu går hon med på alla lektioner igne :)