Julklapp till medryttaren
Jag har en medryttare till min häst. Hon betalar en summa i månaden för att rida 2 gg i veckan.
Förra året gav jag henne en liten julklapp, iår han jag inte fixa någon pga stress/ personalbrist på jobbet.
Jag fick dock en julklapp av henne ( presentkort på hööks) och känner mig snål över att hon inte fick något av mig.
Ibland brukar hon få extra riddagar (som on inte betalar extra för) och hon ska ta min häst på nyårsafton( det är igentligen inte hennes dag).
Kan man då ge en julklapp/tack för hjälpen present? Och jag tänkte att hon kan få en ridlektion, att hon får rida för min tränare. Är det en dålig julklapp?
Jag vet att hon i våras var intresserad av att rida för en tränare då hon frågade mig vilka som fanns, även i höstas vissade hon intresse av det men det blev inget av.
Så om hon får en ridlektion kanske hon får kontakt med ridläraren och vågar ta fler lektioner tänker jag.
Att ge en lektion för tränare är väl bra tycker jag :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
låter som en jättebra idé tycker jag!
Vill din medryttare ha en ridlektion så är det väl en toppenbra julklapp.
Jättebra julklapp! :)
Fick de utav ägaren till min dåvarande medryttarhäst och det var verkligen något som uppskattades :) Speciellt när den hästen var lite speciell och tränaren som känt hästen sen han reds in kunde ju visa mig var hans rätta knappar satt :)
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus
Det låter ju som en jättebra grej:) Ska nog ge det till min skötare!