under inridning...

vad fin Shirley är 

ja, fina foton men lite mörka kanske. *ler*

roligt att det går bra. men jag reagerade faktiskt på att din syster varit ute och galopperat på moye och det var andra gången hon satt på honom? antar då att det är andra gången någon sitter på honom någonsin..
skynda långsamt tycker jag.
#10 tyckte jag också..

moye är inkörd och väldigt väl hanterad från marken. prioritera alltid hantering på marken å bedömmer hästen därifrån. så både hans huvud å kropp e redo… hi hi…
ååhh va ä d för ras, den hästen var ju helt fantastiskt fin:D va fint stall ni hade :D

Håller med #10…

#13 det är mitt gamla stall…. om du menar shirley så e hon arab/paint. tack! ;-)
#14 det är inte så att han e helt otränad…. hoppas jag ni fattar!!!!! han går ca 5 dagar i veckan. har ryggmuskler. redo för långritt med vagn till sommaren…..
#15 ja hon var verkligen fin..älskar ju araber:)
#10 ja, det är alltid bättre att skynda långsamt!
nu är ju detta ett tag sen, Hur har det gått?

#17 jo då… men han körs ju nästan bara…. lillasyster va här hos mej å red honom tre dagar me ut iskogen, då hade vi skoj ;-) ska komma en liten flicka här å rida honom, få se hur mkt hon vill…..
med shirlan å max gå allt med super!
shirley åker på betäckning på lördag…. spännande!
kram på er alla!

#18 jobbar inte du idag?
Tycker också det låter konstigt med galopp och trav andra gången, det är ju annorlunda med att någon sitter på än bakom. Alltså vi rider in Klasse, vi har suttit uppe och skrittat 10 gånger, mer än så är för tidigt tycker jag..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
varför har ni springrem på fuxen?

#21 springrem? vad är det? På vilket kort finns den?

Det ver du väl pim?! En rem som gör att hästen springer fortare. *skojar bara* Tycker det låter så kul.

#23 jasså…aldrig hört talas om det faktiskt….
#22 fuxet har det på sej :) går från hakan o ner till gjorden :)

trodde det var en vanlig inspänningstygel…..men men vad vet jag. använder aldrig sånt där…. jag är helt naturell…..hihi

Hi, hi är du naturell. Har du inga kläder på dig?
hahaha :D men jag använde lite "travspråk" :D

#27 ahahaha vad du får till det alltid Gejsa….

#28 trav kan jag definitivt inget om…;)

#29# Hi, hi jag vet inte faktist.
#28# Jag visste vad det var. Min dotter har använt en sådan på sitt russ när hon körde ponnytrav. Det är väl för att dom inte ska köra upp huvudet va?
jajjamen :) En springrem kan man använda om pållen e bråkig, typ reser sej och då ska springremen hålla huvudet "nere" så att pållen inte kan dra upp huvet och sedan resa sej :)

#32 då har man lärt sig något nytt ikväll…..:)

Hi, hi du ser vad jag kan iaf.
hihi :D men jag e så rakarns dålig på att förklara :P

#35# Det tycker jag inte att du är.

#35 det är jag som e trög….
…eller okunnig på det området…
hihi :D men jag tycker de:P

Trög kan man ju inte vara om man inte vet vad det är. Isf är det väl okunnig. *Ler*