Olika stall
Hur många stall har ni haft er häst inhyrd i?
Varför har ni bytt stall?
Ett stall bara. :)
Två stall, bytte för att det andra var närmare.
lurvponnyn.vimeddjur.se
4 stall. Bytte första gången för att jag flyttade, andra stallet flyttade jag för att dom inte skötte sig och gjorde det dom sa att dom skulle göra. 3e stallet bytte jag för att jag flyttade igen.
Nu hoppas jag inte byta stall förrn jag har ett eget.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
häten jag harnu har jag bara haft i ett stall.. å de är de stallet jag fortfarande är i.. skaffade honom i augusti å hästen innan hade jagi samma stall i 4 år..så 5,5 år har jag varit i samma stall.. borde hitta ett som är närmare mig då jag har en bit att åka men trivs man så vill man inte riskera något känner jag.. svårt att komma in i ett nytt stall å trivas enlgit mig..
Jag har stått inhrd permanent i 3 olika stall. Första hästen jag köpte fick jag ha kvar i det stall han redan stod i under ca 6 mån, sedan skulle dom ha in en annan häst, så jag visste att det var för en begränsad period redan från början. Sedan flyttare jag till ett stall där jag hade honom tills jag fick ta bort honom, sedan hade jag en häst där som jag också hade tills jag fick ta bort honom, och jag skaffade även min unghäst när jag stog där, sedan hade jag en häst på foder när jag hade fått ta bort den älsta. Så hade 4 hästar i det stallet under 3 somrar, som mest 2 hästar inyrda samtidigt. Flyttade för att jag inte helt trivdes, mina hästar trivdes aldrig där, det var fruktansvärda hagar, snabbt insåg jag att jag inte kunde få någon hjälp (trots att detta "ingick" i hyran så kunde man aldrig lita på att det blev gjort) och så främsta anledningen av dom alla - jag hittade både boende och stallplats på samma gård. Eftersom jag ändå var tvungen att flytta mig själv och dessutom kände att jag vill flytta hästen och gärna ha närmare till hästen så letade jag efter boende och stallplats ihop.
När jag hade två hästar samtidigt så tog jag ibland hem dom till pappa, tex om jag skulle ut och resa så fick han passa dom (liteade inte på dom i stallet). Men där har dom aldrig varit permanent inhyrda, bara stått tillfälligt under några veckor.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Två stall. Första stallet eftersom jag precis köpt min ponny och lånade en boxplats av en vän i ca 1-2 månader och sedan flyttade jag till ett närmre när boxen blev ledig. Sedan dess har jag haft ett hästbyte men inget stallbyte
3 stall. Första stallet stog jag i 1 år, trivdes inte med ägaren. Stall 2 6 månader, på lösdrift, hästen tappade 70kg och funkade helt enkelt inte på lösdrift. Nu stall 3 där vi trivs!
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
totalt har jag haft hästar uppstallade i 5-6 olika stall (inte samma häst som flyttat runt så alltså). Har bytt stall av olika anledningar, men framförallt då jag själv flyttat.

5 st först flyttade jag fån Jämtland till göteborg till stora fina stallet utan hagar, så fort jag fick körkort flyttade jag hästen till ett stall med hagar sen köpte jag gård och iväntan på att jag skulle flytta in där så köpte jag en häst till som fick stå två månder i ett annat stall och sen 1986 har jag egen gård och eget stall.
4 olika stall under 11 år, men -01 flyttade vi till egen hästgård, så nu är det färdig flyttat
Har stått i två olika stall, ett med min första häst som stod i spilta på ridskola. Vilket inte passade när jag köpte min nästa häst så då bytte jag stall, stått över fyra år på båda ställena och med andra ord trivts super!