What to do??
Jag har lite panik, och skulle behöva lite stöttning här.
Jag och min syster hade under 4 års tid en häst, en underbar häst som jag älskar av hela mitt hjärta, som jag inte kan släppa och som jag inte vill låta glida ur mina händer IGEN.
Han har haft det jobbigt i livet och vi sålde honom med tron om att han skulle få det bra i nästa hem, eftersom vi tyvär inte hade möjlighet att ha kvar honom. Men nästa hem blev ytterligare ett hem och nu, tre år senare, är han till salu igen. För 3000 kr.
Det kliar så i mina fingrar. Jag har tiden och jag har nog ekonomin för häst just nu. Jag har en stallplats. Men jag vet inte om jag kommer att ångra mig .
Kan någon stötta mig? :)
jag kan bara säga vad jag hade gjort.. jag hade faktiskt köpt honom.. om jag har ekonomin å stallplats å tiden å känner att jag vill ha häst å de ansvaret å allt vad de handlar om (om du nu inte har hästar nu alltså, för då har du ju redan ansvaret osv om du förstår vad jag menar) jag hade INTE låtit honom glida mellan fingrarna på mig.. men de är bara vad jag hade gjort=)
Du skriver det själv; du vill inte låta honom glida ur händerna. Gör inte det då! Så enkelt kan det vara.
Men det låter som att han är gammal eller skadad på något vis? Tycker han säljs lite väl billigt och bara det är en anledning att köpa tillbaka honom tycker jag… Jag skulle aldrig förlåta mig själv om Min Älskade Häst fick åka lastbil till Italien eller blev vandringspokal under sina sista år - och kag kunde ha förhindrat det. Köp honom!
Köp honom!
3000 kr är ingen summa alls.
Han är 16 år gammal, haft problem med ryggen och hovarna.. :(
Köp honom i alla fall. Om han är så dålig att han inte kan bli bra igen så vet du ändå att han kommer somna in på det sätt du själv önskar. Men så illa ska vi väl hoppas att det inte är.
Nejnej, han fungerar som promenadhäst. Just vad jag vill ha. Han är mitt allt :)
Köp honom fort,fort! 
Hade köpt direkt.
Jag hade köpt direkt om jag kände att jag hade råd och allting annat runt om kring stämde överens! men det låter ju som att det gör det för dig! :)
Varför skulle du ångra dej? Om jag vore du skulle jag hade köpt honom och så hade jag haft honom resten av hans liv. :)
Är lite nyfiken om du bestämde dig för hur du skulle göra? :)