De var mitt fel!
De var Skörby Cup idag!
Jag var fösta startande. Först var de framhoppning, där blev Uno JÄTTE trött de märktes.
Sen skulle jag in på banan, allt gick som de skulle men lite segt bara,
sen på ett hinder gick han över då trodde ja att de räknades som 4 fel, så jag gjorde en volt och kom på de hindret en gång till då han hoppade. Då blev det 4 fel , så de var helt enkelt mitt fel!
Men när jag hade ridit klart Uno, hoppade jag upp på Katitzi för jag skulle starta som nummer 10 på henne, gick fram på framhoppningen, och tog några hinder ¨några gånger. Sen skulle jag in på banan, hon var verkligen jätte snäll. Jag fick rosett med henne!
Jag är så stolt över Uno, för han gjorde verkligen allt.
Jag är glad att de gick bra med Katitzi i alla fall :D
Jag är så NÖJD!!!!

Grattis!

#1 Ja! Synd att jag gjorde fel bara….. :P

Hann inte se dig och Uno, men sen gick det ju jättebra med Bella och Uno! Då var han ju inte alls trött. :)
Grattis!! :) Kul!! :) Fina bilder också!! :)

Vad skoj att det gick bra ändå. Bättre tur nästa gång och då kanske du kommer ihåg att inte vända om. *ler* Fina foton

#6 Ja, han fick nya krafter, jag tror att han tyckte de var kul, lixom lite nytt!
#8 Ja… Jag ringde å pratade me ägaren och berättade hur de gick eftersom att hon jobbade så hon kunde inte komma, hon ville gärna att jag skulle tävla mer med Uno, för att de vara bara bra ! :D

Grattis, kul att du är nöjd :) fina bilder!
du va lite stor

#11, jag ser stor ut, men jag är lagom för honom, han är stark på du tro… :D

Skoj!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#13 ja, de var jätte skojh :D
Tråkigt men samtidigt roligt med rosetten.
/ Matilda - www.mphotograph.2u.se