Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 365 ggr
Johanna
0

ångest!

har fortfarande inte fått tag i någon som kan köra Plutten från hedemora till Sthlm i slutet av maj….

iofs kan jag ju åka o hämta han själv men ditresan var det jävligaste jag varit med om så vill helst inte göra om det.. han va helt tokig.. Skrikandes

MiaMaria
0

Vad hände på vägen dit? Är det en transportör du vill ska köra hem honom?

Johanna
0

det va snö o halt o han va helt tokig.. trodde hela släpet skulle gå sönder.. han kom loss o stod utan grimma o allt…. hade ingen chans att kunna få fast han igen.. det va bara att köra.. minsta lilla man stod still så for släpet upp o ner… han brukar aldrig vara såhär,, visst att det inte alltid passarn herrn att åka men detta.. usch.. jag är inte nervös för att köra transport på nåt sätt annars, men just den här resan fasar jag för att behöva göra igen… tog 4timmar…

ja, jag skulle gärna vilja att en lastbil tog honom.. det är smidigt o han åker bra…

men ingen kan/vill köra?!

MiaMaria
0

Har du ringt transportfirmorna? Mellan vilka platser gäller de?

Johanna
0

ja, jag har ringt flera.. Hedemora-Sthlm…. är ca 26mil

MiaMaria
0

Testat med Gunnar Olsson och Göran Jakobsson?? Dom brukar kunna ta lite omvägar och är jätte bra, har iaf varit de dom gånger jag använt dom

bubbelbubbel
0

jobbigt ! men det måste ju finnas någon firma som kan ta honom, det hoppas jag verkligen, å andra sidan är det inte snö och halt längre….det är en positiv sak…

gejsa
0

Håller med. KÖr inte med trp. Ta en känd firma som kör i stället.