Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 430 ggr
Fiona
0

Letat hund!

Iadg har jag,malin och emelie vart ute och letat efter Åbackens hund PYsen men tyvärr utan resultat. Vi har blivit ombedda att leta efter lilla Pysen som är en liten brun hund, han försvann för ca en månad sen.. Han hade setts i en skog några km från oss så vi red dit.De fanns mnga bra galoppvägar och allt var toppen, mn vi hittade han inte! Vi cyklade tbx till skogen på eftermiddagen och letadde efter honom, stackare få var därute alldeles ensam, om han lever :'( ville bara skriva av mej lite..

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

E_hjo
0

Åh, hoppas at han nång gång snart hittas!   =/

gejsa
0

#0# Var bor du? Vet inte vart Järla ligger som du skriver på din sida. Har ni snö där än? En hel månad är ju lång tid för en hund. Hoppas den stackars hunden hittas välbehållen.

Sussi
0

Vad är det för ras?

Fint av er att ge er ut o leta!
Jag har själv haft min hund borta mitt på vintern och det var riktigt hemskt att inte veta var han var och om han nånsin skulle komma tillbaka.

Vi hade en hund här i trakten som hade varit borta en o en halv månad, till sist smet den in i ett hus för den var så utmärglad. Måtte ha varit ett kärt återseende!

gejsa
0

Vad härligt sussi att få hem sin hund efter så lång tid.

Fiona
0

#2 Jag bor i Jäla som ligger ca två mil utanför Falköping i västragötaland.Nej det finns ingen snö kvar! Ingen har hittat honom så han är nog tyvärr död ;/

#3 Vet ej vad han är för ras men en liten brun stackare.. Tur för den hunden :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

gejsa
0

Stackars hund! Undrar vad som hände den.

gejsa
0

gejsa
0