Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 682 ggr
gejsa
0

Ja, här vill jag inte bo iaf!

bubbelbubbel
0

*ryser* där rök allt som kallas kompost och skogstomt i mina drömmar. never ever !!!!

E_hjo
0

Naaaaaw! Jag gillar ju ormar men det här kanske var fööör mkt!!  =D

gejsa
0

I år är det ju ormår och fästingår också enl dom som kan mycket om djur och natur.

bubbelbubbel
0

nej nej nej nej neeeeeeeeeej ! dom har redan sett massa ormar ute i stallet, och jag lovar att jag dör.

Sussi
0

Ormar är mysiga sålänge de finns på rätt ställe, en snok i vardagsrummet är inget man drömmer om. Fast iofs är snokar snälla och nyfikna små krabater men kan förstå att det inte är roligt på natten då man inte ser skillnaden på snok och huggorm.

Jag skulle nog ta kål på huggormarna även om de är fridlystaHemlis

gejsa
0

Jag har haft en huggorm alldeles utanför dörren en vår. Men den tog jag i en hink (jag hade handskar på mig) och gick iväg till skogen med den. Inte roligt att ha ormar när katterna försöker ta dom och hundarna sedan.

Men gubben är livrädd för ormar. Hade inte jag kunnat ta bort den så hade den fått vara kvar. För han hade aldrig tagit bort den. hahaha

Courage.C
0

Fy vad obehagligt. Har rätt så mycket huggormar uppe i sommarstugorna i ramnäs. Jag har stor recpekt för dom. men tycker det är häftigt och intressant att se på dom.

Cavello
0

Jag har sett en orm ute i naturen en gång när jag var runt 5-6 år och jag kommer fortfarande ihåg hur förvånad och rädd jag blev när det som jag trodde var pinnen rörde på sig.

Huh för ormar!

Quiike
0

uuusch , hatar när ormarna kommer nära en .. om dom ligger på tex cykelbanan gör det inget men när dom kommer in i huset !! UUUSCH

Murre_Uddiz
0

haha nice ^^ närå stackars dom :P

thilda-
0

uscchh!!

Nicey_och_Smulan
0

Huga….*ryssssser* Tur att jag bor i lägenhet på 2:a våning =)

Lauth
0

Usch!! Jag är maniskt rädd för ormar, speciellt dom jag kan råka på ute.. Kan ha nåt med ormen som kröp över min rygg på stranden för några år sedan. Sedan dess tål jag inte den där rörelsen dom gör när dom förflyttar sig.