Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 620 ggr
Quiike
0

Kul film ?

Kul att göra en film när folk ramlar av .. Jag skulle inte vilja vara med på film och jag skulle flyga av ! Så reagerar jag men ni andra kanske tycker nått annat ?

Det mesta när dom ramlade av var i hoppning, haha hoppning är riktigt farligt xD Needå skojja bara

http://www.youtube.com/watch?v=vyjgXxJB6Go&mode=related&search=

E_hjo
0

Sånt tycker jag e kul!   =D  0=)

Länk

reddie
0

Ja, det är roligt, så länge det är harmlösa avtrillningar och inga som kommer till skada (framförallt hästarna)
Stackars tjejen som ramlade av så hon nästan gick ner i spagat…hi hi

thilda-
0
MiaMaria
0

I vissa filmen kan jag tycka det är kul att kika på när man ser att fallen går bra men som i den här filmen så ser man verkligen hur både hästar och ryttare gör sig illa och då är det inge kul, men en väldigt välgjord film är det

Sussi
0

Helikpterhoppen är nog bäst :D

Men ajaj vad det såg att ta sjukt ut för henne som landade i spagat Hemlis

Sussi
0

De två andra videona var inte lika kul att se på. Fälttävlan borde förbjudas i mitt tycke, allt för farlig sport.

MiaMaria
0

Linda - Två hästar dog i Badminton i går i terrängen, en hade ett sår dom inte fick stop på blödningen till och den andra fick nå fel emd hjärtat när den kom i mål… Väldigt synd på fina hästar men att förbjuda fälttävlan… blir nog svårt, dom har ju iaf gjort det lättare nu och det är ju väldigt positivt!

o__O
0

Hålelr med vissa av er, den första filmen var ltie underhållande, eftersom man såg att ryttarna dessutom reste sig upp och att dom inte hade kommit till skada.

Däremot så var det riktigt hemskt att titta på #3.. Aldelles för många gånger som hästarna var inblandade på ett grymt sätt. Usch, nej tack. Ska kolla nästa film också, för att kunna kommentera sen.

o__O
0

Den sista filmen var likadan. Aldelles för många hästar som kommer till skada.

Quiike
0

nej usch, visst filmen var väl ganska rolig att kolla på , men jag skulle inte vilja vara med på filmen ! tänk er själva om man ramlar av så ser hela klassen det ute på internet ;P  usch nej , om jag vore med på filmen skulle jag dö av pinsamhet, men eftersom det var några jag inte kände så var den ganska rolig om jag tänkte efter ;P