tävling
idag var jag iväg och kikade på när calippo tävlade.
han var jättefin, men hade fått ett sår i ett bett av sporrarna, så inga mer sporrar på min häst.
sedan fick jag reda på att den ena tjejen hoppat 110 med honom, blev inte så glad då.
sa åt dom att ta det lugnt med honom nu, låta honom vila en vecka så hans sår får läka och han slappna av lite. det är itne meningen att han ska ta ut sig och hoppa höjder.

här är de inne på framridningen. tjeje som sitter på tränar oftast dressyr med honom o skulle tävla CR.
tycker om hennes lugna sätt med honom.

Ser ju jättefin ut lisette. Men förstår inte var han har såret i ett bett av sporrarna?
Du frågade aldrig om dom ville köpa han nu då?

Han ser ut att må bra…jättefin är han.

andra tjejen skulle hoppa LD - 90.
framför ett hinder på framhoppningen, tyckte det såg högt ut…

#3 han har blivit biten i sidan, precis där ena tjejen har sporren. när hennes ben har glidit fram o tillbaks så har det blivit lite irriterat och blödde lite.
nej jag frågade inte. men jag vet ivf vem av dem jag tänker erbjuda honom. men jag blev väldigt osäker idag när jag var där. han är så otroligt fin och bra att rida…

Ok då fattar jag vad du menade. Ja, det är inte kul att det blir sår nu i värmen.
Förstår att du blev lite osäker. Vänta om du kan ett tag till då. Om din ekonomi tillåter vill säga. *ler*
Han är verkligen fin din Calippo.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
vad fin han är lillpojken. :)
tycker du ska ta en till funderare på om du ska sälja honom, så att du inte ångrar dig..
kan dom inte ta honom på helfoder då, eller ja, hel och hel, det är han ju, men så att dom betalar allt ändå ?

Håller med bubbel. Det är ju bara att säga att du vill ha försäkringspengarna insatta på ditt konto varje månad. För att det har blivit så dyrt allting när du fick barn kan du väl säga?
Det förstår dom säkert. *ler*

Wow vilken fin häst. Tycker han var väldigt snygg och stilig! Hur hög är han, gammal och ras?

jo det kan man ju iofs göra och det är sant. jag tror dom förstår det… :D
#13 han är en korsningsponny (?). köpte honom som d-ponny. men när jag mätte honom så var han 150 hög. han är föddd 1989 så han är 18 år gammal. men det märks inte när man tittar på honom.

Oh lisette så fin han är, synd att jag inte hade tid att följa med dig.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Läcker häst! 18år?!!!
Hade gissat på 7! Ser ut att vara en jättefin häst!