Alla ni som går ut 9:an
Huvva, snart slutar vi grundskolan hörrni! :O F*n vad jag kommer sakna min klass säger jag bara.. Och mina favoritlärare, vissa är ju faktiskt som ens kompisar. Jag kommer börja lipa när vi står där och sjunger vad vi nu ska sjunga.. Shit pommes XD. Men det känns ju skööööönt helt klart! Så ni som nu har sökt gymnasiet till hösten, vad har ni sökt?
Själv har jag sökt lite blandat, men listan består bara av hästar och media kan jag ju säga. T ex: Plönninge, John-Bauer, Torsta.

Ja, gud vad hemskt det kommer att bli, skiljas från klasskompisar och lärare, men lärarna blir jag bara glad över att få skippa ^^ Jag har sökt 1. Naturbruk hästhållning Lillerud 2. Naturbruk hästhållning Rättvik 3. Naturvetenskap Helixgymnasiet. Kom synd nog inte in på mitt förstahandsval, men jag kom in på de andra två, men nu vet jag inte alls längra vart jag vill gå, ska göra omval denna vecka, så jag får se. Men jag som ville gå i Karlstad :'( menmen, det är mitt eget fel.
#1 Jag har sökt 6 olika ;). Mitt första var Plönninge, var 5 poäng från att komma in preliminärt :O Men jag har redan jobbat upp dom fem och kanske är på väh att få ytterligare 5-20 om jag har tur. Så jag hoppas att jag kommer in :).

#2 vad roligt att du har jobbat upp betygen, har antagligen inte jag gjort, kanske att jag får fem poäng till ;)
åååh så roligt det var att sluta nian, eller roligt och roligt, alla vi nior hade så sjukt bra sammanhållning och klassen hade precis blivit kanon, nu ses man kanske på stan en gång om året.
jag tror jag har kontakt med….2 från min högstadieklass….
Hoppas ni kommer in på de program ni vill! :D
Själv var jag så puckad när jag sökte förra året, att jag bara valde ett program. Tryckte på "bekräfta" lite för tidigt. xD Men jag har kommit in, så det är lugnt. :)
Vad roligt att du sökte till Plönninge. En toppenskola med fina stallar, marker, ridhus osv. Och hästarna är underbara :D
#4 Jag har inte kontakt med någon… Och lika glad för det :)
Känner ni att ni hamnat fel går det alltid att börja om. ;) Så det är inte alltid hela världen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag tog studenten ifredas… det är oxå sorgligt :( :)

Det var en härlig känsla att sluta i grundskolan och komma en stolpe högre upp.
Saknar inte min klass ett uns för vi hade ingen bra gemenskap men saknar dock sammanhållningen som vi flickor hade på klassen. En har jag kontakt med idag.
Alla som slutar nian nu: bestäm ett datum om ca 5 år som ni träffas på nytt. De gjorde vi och det kommer att bli kul har jag på känn :)

Gaaah jag kan börja lipa redan nu
jag älskar min klass! helt underbar
Har för övrigt kommit in på NV och kommer ha med mig pojkvännen men jag vet inte om det är positivt eller negativt än…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jag älskar också min klass, kommer sakna den nått kolosalt sjutton så kul vi haft ihop ! dessa 3 år har bara wrooom, försvunnit förbi : / men såklart är de kul å börja om på nytt,, hihi
jag tänkte ta plönninge, :D men tog samhäll media istället
media som andraval,
Ganska brett ja valt haha,
Jag älskar också min klass, kommer sakna den nått kolosalt sjutton så kul vi haft ihop ! dessa 3 år har bara wrooom, försvunnit förbi : / men såklart är de kul å börja om på nytt,, hihi
jag tänkte ta plönninge, :D men tog samhäll media istället
media som andraval,
Ganska brett ja valt haha,
Min klass är jättebra, så den kommer jag att sakna.
Jag har sökt till omvårdnadsprogrammet…
#8 Ja eller hoppa av och bli en arbetslös slacker :D
#15 Tyst. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#6 Går du/har du gått på Plönninge? Blir ju ganska långt att flytta men det är det värt hoppas jag :)

#9 Shiit! har du redan tagit studenten? vad gör ni fram tills juni? :S jag tar studenten den 8onde juni och en kompis en vecka senare… öh?! =P
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Jag går inte där än iaf men ska söka dit nästa höst. Men har varit där på 3 Öppet Hus och kikat lite under lektioner osv. på vardagar. Bor i Halmstad så det är inte jättelångt dit.
Men det är verkligen en toppenskola! Så du kommer inte att ångra dig. Har en hel del bilder på Plönningehästar som rids, körs eller på något annat sätt visas upp på den här länken --> http://www.freewebs.com/mphotograph/tavling.html (Klicka din in på Plönninge 28 april) Ska ladda upp lite bilder på omgivningarna med om du vill det.

jag tyckte att jag gick i en hyfsat trevlig klass på grundskolan, men när jag började gymnasiet så verkade itne gamla klassen lika trevlig längre…MKT bättre sammanhållning i den nuvarande som kommer lösas upp den 12 juni….

#19 Fina bilder! Min kusin har sökt till Plönninge.
#18 jo vi praktiserade 5 veckor under sommarlovet i våan, jag gjör inte så mycket. söker jobb mässt.
hoppas jag får ett tills 1 juli annars måste man sitta 6 timmar om dagen på arbetförmedlingen. blä, snacka om tråkigt.
Tack :) Vad roligt. Vilken linje vill hon gå?

#22 aha okej. lyyyx! vill också sluta nu! fast jag har apu en vecka till och sen är det fyra veckor kvar, fast sista veckan är det inte mkt ;) så man kan säga tre 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
haha. Inte för att jag ska sluta 9:an, men efter sommarlovet kommer alla i våran klass få lov att flytta till annan skola… :'( Min skola äger ju! Och våran klass.. uäk att dom inte ville att det skulle va högstadie kvar, nu e det bara upp t o m 5:an =(
#19 Ska ta mig en titt nu, du får gärna lägga upp bilderna på omgivningar och så också :)