Privatlektioner ngn?
Någon här inne eller ngn som känner ngn som skulle vilja ge mig privatlektioner (dock inte på egen häst)?
PMA mig isf…

Berätta gärna var du bor och vad du vill träna…hoppning, dressyr?

Jag tror det är svårt med att börja med att få lektioner på någon tränares häst, de flesta tränare är nog rätt rädda om sina hästar å vill lära känna dem de släpper upp på sina hästar först…
Eller menar du att du vill rida din egen häst och jag bara har kortslutning å läser underligt..?

Kan du intie ta privata lektioner på en ridskola då? Det brukar gå att ordna, iaf på ridskolan där jag nyttjar ridhuset.
Ojoj, vad jag skrev slarvigt och luddigt. *sorry*
#1 Bor strax utanför Göteborg.
Jag vill börja med western eller dressyr, tänker prova det jag får chans till först.
#2 Alla är såklart jätterädda om sina hästar (hoppas jag), min ponny börjar bli i minsta laget, men jag vet två andra hästar som behöver fodervärd. Så kanske att det blir en av dom.
#3 Jo, men på de ridskolorna jag har kollat så är det lite "dumma" tider…
Men men, det är bara att vänta på bättre tider… ; D

#4 Vad är dumma tider? Jag, kanske kan fixa något jag vet mer i morgon, då är det dressyr och inte western. Det är en C tränare i så fall om du är intresserad och en D-ponny som du kan rida på
Alltså, att jag inte kan på vardagsförmiddagar för då är jag i skolan. Annars kan jag nog alla andra dagar efter 17 och naturligtvis helgerna… : )

Då skulle det kunna funka för dig då för tränaren har bara kvällstider.
#7 Ok. Var? Hur?

Du har fått ett PM hoppas du nappar på det 
#9 Japp, jag ska prata lite med mamma o pappa först bara… : )

Idag ca kl 15 (5 maj) är en lektion 

nästa är på onsdag ca kl 18 + 2 timmar ett MP till mig om du vill rida