tävlingsbilder

Vad söta ni är :) Men vad har du på dig när du tävlar? :P
men det var bara klubbtävling! IM SORRY!! det är tävlingsjackan för de som ät med i tävlingssektionen… ;)

Jättefina bilder. Grattis till placeringarna. Jag reagerade precis som Snuttan2…vad har du på dig…? Hihi…. Nu har jag ingen aning om tävlingsregler för klubbtävlingar, men jag hade i alla fall fördragit vita ridbyxor =)
på klubbtävling får du ha preciis vad du vill. på lokala får man ha nästan vad som helst åxå, men då brukar jag vara lite snyggare… får väl ha vita nästa gång då om ni ska vara sådana! men det är väldigt sällan någon har vita på klubbis! =) haha
Jättesöta ni var tillsammans. :) Härliga bilder!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Härliga bilder! Hindrena ser så små ut för henne! =)
ja, hon tycker hindrena är små =) men vill inte hoppa för högt heller, då hon har mycket att lära… vi har hoppat 145 på träning, men det är bara enstaka hinder. hon måste först lära sig att backa när jag ber henne, stärka galoppen, bättre byten och inte hoppa 5 meter över alla hinder =) hahah

#12 Hihi, jag menade inte att var sån ;) Har ingen aning vad som är brukligt eller vad som gäller =)
haha det är helt lugnt, jag blir inte direkt ledsen. ingen var så finkladd där, men nu när jag ser bilderna ångrar jag lite att jag inte hade vita, ser så mycket bättre ut på bild!

Så söta tillsammans! Ni verkar verkligen trivas ihop.
Jättesnygga bilder med bra skärpa! :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#17 ja, visst ser det snyggare ut med vita brallor på bild, det håller jag me dom =) Men det var så fina foton ändå =) Härliga bilder. Är det din häst? Berätta gärna lite om henne =)

Suuuperfint!!! =D

Vilken fin häst!!

Fina bilder!

Fint =)

Fina bilder ems och grattis igen till en lyckad tävling. Ser ut som hon tar i rejält över hinderna och hoppar högt.