Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 935 ggr
examynia
0

letar fleecetäcke

jag är ute efter ett fleecetäcke.. i liten storlek går bra.. tänkte göra en egen lös hals till min häst då jag inte lyckas hitta nån lös eller ett fleecetäcke med hals som passar.. så har nu besätmt mig att sy en egen lös..

gör inget om de är slitet osv.. bara de är heal fält så man kan ta tyget därifrån.. till en billig peng.. frakten betalar jag naturligtvis så länge den billigaste frakten väljs..

nån som har nåt liggandes? hör då av dig..

Em--ma
0

Det från hööks, har inte den någon bra passform? :) detta

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Gronstedt
0

#0: Annars kan du köpa en fleecefilt för ett par tior på Jysk, Ikea, Rusta eller liknande. Med rejäla kantband och spännen kan det nog bli en bra hals Glad.

Zahara
0

jag har ett i ljusbrunt storlek 145cm som är helt och knappt använt, använder det dock inte utan det tar bara platts! Kan en 40kr vara ok för det? då har du ju spännen med till halstäcket du ska göra, bara och ta de som sitter på mitt :) bor i skåne, vet inte vad frakten kan kosta men via schenker borde det inte vara så dyrt!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

examynia
0

#2 är de samma sorts fleece som i täckena? tycker att filtarna verkar så tunna å täcket tjockare..

#3 men de är ett halstäcke eller?

Gronstedt
0

Det finns olika, jag har något slags fleecefilt/överkast från Jysk som är rejält kraftigt.

examynia
0

#5 okej=)

Zahara
0

nej det är ett fleece täcke i storlek 145 du kan klipp och klistra med…

examynia
0

#7 okej du menade att jag kunde anvnda bogspännena?:P

Zahara
0

Precis :)

examynia
0

#9 har du kvar täcket?  skicka ett PM i såfall så kan vi diskutera saken i såfall=) de hade helt fallit ur minnet men nu har jag mätt iaf så nu skull ejag behöva ett täcke:P