Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 848 ggr
Valkyrie
0

snabbt svar ang medlemskap, HJÄLP!

Hej allihopa!

ska starta första lokala tävling om en vecka. 12 november.

Idag var senaste dagen att avanmäla utan att pengar dras.

Kom nyligen nu idag på att jag ej betalat medlemskap. Nu till min fråga, kommer de under helgen nu se att vi inte betalat mig och stryka mig eller kommer jag få varning och kunna rätta problemet? eller kommer jag kunna fixa detta på måndag och så innan tävlingen?

Behöver verkligen hjälp och snabba svar! guld värt

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Valkyrie
0

Ingen som vet?

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Jetset
0

Har tyvärr ingen aning men ring och fråga någon istället! :)

Tusen
0

Prata med kassören i din klubb och hör om h*n kan hjälpa ig på något sätt.

miwi96
0

Antar du har anmält dig via TDB. För att kunna anmäla sig i TDB måste du har licens i någon klubb. Om du har kunnat anmäla dig så måste den klubben har godkännt dig. Så att du inte har betalat medlemskap kommer inte hindra dig från att tävla

Dock om du inte har satt in pengar i tid = Att du inte har pengar på kontot när pengarna ska dras, så gör det inget, för klubbarna drar i olika om gångar.
Så har du inte pengar på kontot så sätt in dem genast.

Inga pengar på kontor= Med strykning och du kommer ändon att att betala mer än startavgiften, du kommer även att ha problem med att betala nästa gång.

Vet lite då jag har varit med om dragning av pengar på TDB.

Sammanfattning

Ej betlald Medlemskap= Du har kunnat anmäla dig med din klubbs godkänade = Med ingen stryknig (OBS! Måste ha satt in pengar på kontot)
Din klubb kommer nog kräva att du betalar medlemskap inom kort ;)

Inga pengar på kontot= Stryknig= problem vid nästa anmälan och du kommer även att få betala mer i avgift

Hoppas du fick svaret på din fråga =)

Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu

Wallix´s Hamstrar