idag..
idag ska jag fotografera min älskling.. eftersom älskling ska vila idag så blir det en perfekt dag o bara ta lite snygga vinterbilder.
När hon går i hagen, hon o jag tilsammans etc.
Ska även ta på henne tränset o fota lite på huvudet. Och ställa upp henne som för utställning, vi ska på utställning i sommar. Så det är dags att börja öva. =)
Jag lär behöva en assistent till hjälp så.. sofia vad gör du i eftermiddag? :D haha
Men jag behöver tips o råd för att få så fina bilder som möjligt,
Du: som har hästen Pepino får mer än gärna svara eftersom dina bilder e såå vackra. =D
Ni andra får såklart svara också! alla tips e välkomna. MVH Elin
/Elin

Läs artikeln om hästar som Linda har här inne, eller så kan du gå till foto sidan och läsa den. Mycket tips där.
Lycka till, ser fram emot att få se en massa bilder sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Okey. Den ska jag läsa. Har inte kollat där knappt ngt.. e mest inne på forumet o häckar :P haha
Ridsport i fokus har skapat ngt slags ebroende från min isda. Jag är gämt inne här nu! 
/Elin

#2 du är inte ensam om att vara beroende 
#3 haha, vad bra! Jag börjar förstå det nu att jag inte är ensam om det. 
/Elin

jag är med beroende av denna sida ;P haha.. ^^

#4 Borde nästan vara en varingstext när man loggar in. "Denna sida är beroende framkallande och kan orsaka många timmar vid datorn" (eller nått sånt) 
Precis :D
Linda: där hör du! Beroende framkallande skylt på första sidan. 
/Elin

haha, japp det borde verkligen finnas en sådan text på första sidan. Jag fastnade här totalt och blev så beroende att jag till och med skaffade mig en egen sajt. hihi
Så fram med en sådan text. *fniss*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars