Fotografera hästar...
…idag var jag ute och tog en del bilder på en ryttare tillsammans med sin häst. Sirpa som arbetar som hästskolelärare var otroligt vänlig och hjälpte mig med att ta bilder till den artikel som du snart ska få ta del utav.
Ett stort tack vill jag rikta till Sirpa och mina tålmodiga barn som var med på förmiddagens övning.
Nu inom kort avslöjar vi på Foto.iFokus hur du kan ta bättre bilder på dina hästkollegor.
Hälsningar
Robert
Foto.iFokus

Åh vad fin bild!

WOW vilken härlig bild!!

Nice ;P ^^

Sicken vacker bild !
Robert, när du fotar hästar och lägger in bilderna här så är det jättekul om du även skriver vilken ras hästen har….du vet vi häst tjejer vill veta sånt 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Kul att ni gillade bilden. Okej, jag var på väg att fota namnskylten med hästnamn och allt, men glömde det. Jag ska ta och fråga hästägaren vad det var för något till artikeln.
Innan jag börjar med artikeln så vill jag bara säkerställa alla orden.
Boxar - hästarnas parkeringsplats
Ridhus - där man tränar hästar
Stall - stämmer det?
Tack på förhand.
Hälsningar
Robert

haha, jadå Robert det stämmer bra det. Är det något mer du undrar så bara fråga. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja fråga på du:)

Vilka fina bilder!
Kolla in den här sidan… den här killen kan fotografera hästar!!!
http://www.yannarthusbertrand.com/yann2/affichage_bestiaux.php
#8 Helt otrolig fotograf! Så grymma bilder, tänk så mkt tid det måste tagit för att invänta rätt tidpunkt.

#9 Ja, han är helt otrolig! Han har en till sida med underbara landskapsbilder från hela världen! Jag blir alldeles varm i kroppen när jag ser hans bilder.
Han säljer tydligen grejer också. Sina bilder alltså. Men de är nog svindyra kan jag tro (haha)

Det som inte framgår i artikeln är att de tips jag nämner i artikeln är fullt användbart om du fotograferar din kompis, käraste eller en hund.
Tyckte du att det som framkom i artikeln var användbart?
Hälsningar
Robert