Ny mobil :)
Hur mkt kostar det att skicka ett sms/ en bild till en annan mobiltelefon?
Det är såhär att jag har fått en ny mobil, mamma har den på jobbet just nu ;P Och på den telefonen jag har nu då har jag två bilder jag inte vill slänga. Det är en på busan och en annan katt som heter Pim Pim som nu är död. :( Han blev påkörd där jag går på ridskolan det var dom som ägde stallet som ägde katten ;P Jag tänkte att jag skulle skicka dom till den nya mobilen.
Men jag har bara 12kr och blablabla öre kvar!
Jag visste inte i vilken ifokussajt jag skulle skriva detta på så det fick bli på min favorit-ifokus-sajt :)
På min mobil kostar det 1 kr/SMS och typ 3 kr/MMS.
Men man behöver ju inte skicka det som MMS, om det finns blåtand på båda telefonerna eller IR :) Annars kostar det väl typ som hästen säger… Jag skickar gratis sms från båda mina telefoner och mms kostar väl ett par kronor.

Okay.
Jag kan lika gärna skriva vilken min nya är ;)
LG U890 eller nåt sånt xD Jag kanske kan länka.. Det är en rosa eller va det nu är för färg, min fsvoritfärg är igentligen blå, men det blåa var inte fin tkr jag. Va mkt jag skriver, nu måste jag sluta skrivs snart.
Jag ska få en ny mobil!!! =D
http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=27107&color=LG%20U890%20Silver/Blue&bt=24