Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1890 ggr
ella99bella
0

täcken och grimmor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Hur många grimmor och täcken har ni till era hästar?

Gärna bild!

Jag har just nu ett regn täcke och typ 6 grimmor!

Mvh/Ellen<3Glad

Pygmeigelkott
0

Ojdå… Jag har väl typ 15 grimmor var till mina tre hästar, plus typ 10 täcken var x)

ella99bella
0

haha;)

Mvh/Ellen<3Glad

Pygmeigelkott
0

Blir alltid att man köper med någon när man är i affären, även om man egentligen inte behöver dom xD

ella99bella
0

mm så brukar det bli!Flört

Mvh/Ellen<3Glad

Lorita
0

Grimmor ska man då räkna alla som ligger ihagarna Obestämd det är ett hälsike med hästar mad små öron Skrikandes

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Zaphix
0

Har fyra grimmor tror jag.. En fin som jag bara använder när vi far iväg, och så resten som jag har till vardags.

Har två repgrimmor också, en jag bara rider med och en som jag har till allt annat och rider i..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Lina
0

´krimmor har jag kanske fem stycken. Täcken slutade jag räkna vid tio, tror den är 20 nu om inte fler.. Oskyldig

Aribigga
0

Tror jag har fem grimmor och fyra täcken eller nått sånt. Grimmor går alltid åt men täcken behövs inte ofta om man mar en tjockpälsad shettis ;)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Killen
0

5 grimmor och 10 täcken till min islänning

kissmekate.blogg.se

Alex
0

Jag skulle tippa på att jag har ca 4 täcken (ett regntäcke, resten fleece. Eksemtäckena slängdes i somras) och troligtvis ungefär lika många grimmor. Det mesta ligger nerpackat i kartonger just nu, därav den dåliga kollen.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alma-G
0

Igår förstördes hans "finhaggrimma", hur tänkte jag med en finhaggrimma? Haha, så nu har jag bara två slit och släng kvar till hagen och självklart en lädergrimma. Den använder jag nästan alltid i stallgången och alltid i transporten :)

Täcken har jag, regntäcke, vintertäcke, övergångstäcke, två flecetäcken, stalltäcke och ett till regntäcke som ska slängas. Sen har jag också två ridtäcken, men är så sugen på att köpa nytt! Sen ett tävlingstäcke också, som endast används i transporten. Så totalt, inkl ridtäckena,  10 stycken. Har bara haft honom i  drygt 14 månader så det är inte illa ;)

Lasse i sitt lila Bucas, regntäcke:

selfrejection
0

3 grimmor och 5 täcken varav 3 är eksemtäcken.

[Tovab]
0

typ 10 täcken och vet inte hur många grimmor XD

Zahara
0

nu har jag en frimma var då den ena skalar av dem på löpande hand! Så har väl en 15 stycken i hagen eller så :(

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

thilda-
0

jag har en liten sketen ponny men hon har miiiiljoners med grimmor och täcken! orkar inte ens tänka efter hur mycket hon har Tyst