Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 451 ggr
joytick
0

Musico :D

Håller på och "inföskaffar" mig lite musik, men jag vet inte vad jag ska söka på. Någon som har tips på nått bra band? Jag gillar typ pop-rock.. :9 Som Snow Patrol, U2, Red hot chili peppers…

Snuttan2
0

Jag rekommenderar Backyard babies, är otroligt lättlyssnat å ändå lite tryck i här och var.

Jag kan tom få min mor att lyssna på det ;)

[slo]
0

#1 Fräck morsa du har :P Min brukar stänga dörrar och efter ett tag klaga högljutt när jag spelar musik Fundersam

Snuttan2
0

Hon är annars inte det ;) Är därför att jag kan få 'till och med' henne att lyssna på't :p

NinaToy
0

Robbie Williams . Hemlis

Mangis
0

30 seconds to mars är ett av mina favvosar just nu. Trallvänligt men lite tyngre än genomsnittet.

[slo]
0

Nu kan jag inte hålla mig längre, Bullet for my Valentine Hemlis På gränsen till mesigt, men inte riktigt ;)

Snuttan2
0

Hellacopters är lagom gulligt och glatt för mig med, Hardcore Superstars.

Om du gillar lite äldre rock så är det ju lättlyssnat å lite poppigare med, så som Kiss, Thin Lizzy, Mötley Crue, Judas Priest osv..

[slo]
0

Hardcore Superstar är underbart liveband förövrigt :)

Loa-bg
0

Kanske Falloutboy? Dom låter lite som PANIC! at the disco. Annars lyssnar jag Arctic Monkeys, det svänger :P

E_hjo
0

Queen  Oskyldig

Anna
0

The Fray

Grymt bra. Gillar du Snow Patrol kommer du garanterar gilla denna grupp! Bara älskar deras musik. Speciellt Trust me, How to save a life och Cable car (over my head).

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

joytick
0

Tack allihopa :D Nu har jag lite att lyssna på :)

Murre_Uddiz
0

MCR (A) haha

Struten
0

Bullet for my valentine!!!<3333

joytick
0

Herregud :O The Fray är asbra.. Jag har blivit kär i deras musik nu :). Taaaaaaaaack Annnnnnnna :D :D :D :D :D :D :D :D :D Tack ni andra också såklart ;)

Kram kram /Anna.

Jill_Niss
0

Jag vet inte vad du tycker om Melody club, deras "nya" fever fever är grymt bra :)

joytick
0

Förresten är det någon som vet vad låten till reklamen för TV4 Nyheterna heter? Mamma ville ha den men jag har ingen aning om vad den heter/vem det är som sjunger.