Musico :D
Håller på och "inföskaffar" mig lite musik, men jag vet inte vad jag ska söka på. Någon som har tips på nått bra band? Jag gillar typ pop-rock.. :9 Som Snow Patrol, U2, Red hot chili peppers…

Jag rekommenderar Backyard babies, är otroligt lättlyssnat å ändå lite tryck i här och var.
Jag kan tom få min mor att lyssna på det ;)
#1 Fräck morsa du har :P Min brukar stänga dörrar och efter ett tag klaga högljutt när jag spelar musik 

Hon är annars inte det ;) Är därför att jag kan få 'till och med' henne att lyssna på't :p

Robbie Williams . 

30 seconds to mars är ett av mina favvosar just nu. Trallvänligt men lite tyngre än genomsnittet.
Nu kan jag inte hålla mig längre, Bullet for my Valentine
På gränsen till mesigt, men inte riktigt ;)

Hellacopters är lagom gulligt och glatt för mig med, Hardcore Superstars.
Om du gillar lite äldre rock så är det ju lättlyssnat å lite poppigare med, så som Kiss, Thin Lizzy, Mötley Crue, Judas Priest osv..
Hardcore Superstar är underbart liveband förövrigt :)

Kanske Falloutboy? Dom låter lite som PANIC! at the disco. Annars lyssnar jag Arctic Monkeys, det svänger :P

Queen 
The Fray
Grymt bra. Gillar du Snow Patrol kommer du garanterar gilla denna grupp! Bara älskar deras musik. Speciellt Trust me, How to save a life och Cable car (over my head).
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack allihopa :D Nu har jag lite att lyssna på :)
MCR (A) haha

Bullet for my valentine!!!<3333
Herregud :O The Fray är asbra.. Jag har blivit kär i deras musik nu :). Taaaaaaaaack Annnnnnnna :D :D :D :D :D :D :D :D :D Tack ni andra också såklart ;)
Kram kram /Anna.

Jag vet inte vad du tycker om Melody club, deras "nya" fever fever är grymt bra :)
Förresten är det någon som vet vad låten till reklamen för TV4 Nyheterna heter? Mamma ville ha den men jag har ingen aning om vad den heter/vem det är som sjunger.