Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridtravare
Läst 1357 ggr
PimTheGreat
0

Fodervärd/medryttare

herregud så svårt det är att hitta seriösa medryttare eller fodervärdar….. ingen här som vet en seriös tuff hästmänniska som är intresserad av att ha en häst att lunka runt med i skogen och bara ha trevligt med??

PimTheGreat
0

*putt*

gejsa
0

Jag vet hur det är. Behöver ju en till Gejsa med. Men det får inte vara någon som är rädd precis. Då tar hon ju över direkt.

Emelie-G
0

Beror på vart den finns ;)

PimTheGreat
0

#3 finns i Blekinge. Men inget hinder att han flyttas så länge jag vet att det är ett bra hem….

Mande
0

Synd att det var så långt bort, annars hade jag gärna varit medryttare..

fridak
0

men var det inte ev. en jobbarkompis som skulle ha pim? el är det till ngn annan pålle nu?

PimTheGreat
0

#6 hon fick inte låna en ponny från ridskolan….och har hon Pim gåendes själv i en hage så blir hon anmäld av grannarna….även om hagarna gränsar till ridskolans….

fridak
0

vad tråkigt, annars så hade hon väl passat rätt bra? hon kan inte hitta ngn häst som bara kan gå som sällskap då?

PimTheGreat
0

#8 inte nu när de är installade. Finns bara en box

PimTheGreat
0

*putt*

davidia
0

jag hade gärna tagit honom men aldeles för långt bort och ekonomin räcker bara till dom jag har.

PimTheGreat
0

ringde en tjej idag från Näsum som kommer på söndag och provrider honom. Får hoppas det går bra.

Murre_Uddiz
0

Hoppas det ! :)

Ida_79
0

hon som ville ha Pim hade fått låna flyan om hon vill!! Hör av dej så kan vi prata om saken!!! Kramar

PimTheGreat
0

#14 ser du e inne på msn….

ZSMBPVH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pim är BÄST!!

ZSMBPVH
0

Pim är BÄST!!

PimTheGreat
0

#16 hi hi…omtyckt är han då i alla fall….Flört…. Lilla Pimmen, saknar honom men vet att han har det bra!!! tänkte hälsa på nästa vecka en dag när det passar..

halludu
0

ByeByeSandy vill ha en foderhäst fråga henne:D

Cavello
0

Jag är intresserad fast tyvärr för långt ifrån :(

DojoKelder
0

Pimmen är ju redan utlånad…

PimTheGreat
0

ZSMBPVH har Pimmen nu. Hon hämtade hem honom i mars…..:))…..gammalt inlägg som ligger kvar…

gejsa
0

#22# Gammalt inlägg är det väl inte? Hon skrev det den 20 april nu.

PimTheGreat
0

#23 jo men mitt ursprungliga e från mars…det var det jag menade

gejsa
0

#24# Jaha, ursäkta att jag inte förstod. *ler*

nataliie
0

sehit vill du låna ut honom som sommar häst ? til lsundsvall? skriv till mig! nordlund180@hotmail.com

reddie
0

Tror att Pim bor i Skåne/Småland och att hästen är hos en fodervärd som fungerar bra.

__iE
0

#27, Blekinge ;) :P

PimTheGreat
0

Pim bor f n i Alvesta, utanför Växjö. Han står hos en fodervärd som verkligen är galen i honom. Han har det så bra  han kan ha det. Hon kommer få ha honom kvar så länge hon vill ha honom kvar. Efter henne får han komma hem igen. Han ska inte hoppa bland olika människor. Han är ett djur med känslor han med så så här har jag nu bestämt det. Väntar besked från tjejen hur länge de vill ha honom kvar. Pim har det GREAT nu….. bortskämd till tusen….. och det kan han gott få vara nu när han är pensionär….. *saknar honom*….

bubbelbubbel
0

har hon letat reda på simone ?

PimTheGreat
0

inte hört något om det…verkar inte så. ska fråga nästa gång vi pratar igen

ZSMBPVH
0

?