Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 290 ggr
gejsa
0

Trevlig valborg!

Är det många som ska ut och titta på valborgsmässoeld i kväll?

Själv får jag sitta hemma ensam. Dottern ska på fest och grilla några kilometer bort. Gubben är bortrest och kommer hem på fredag kväll. Stackars mig!

Luthien89
0

Vi kan bilda klubb du och jag Gejsa :P Jag ska vara hemma själv, har ju praktik nu och när det gäller hästar finns det inga lediga dagar, så det var bara att pallra sig upp 5.00 imorse, så nu är jag döööötrött.. Och imorgon har jag utsläpp i stallet, visserligen 9.30, men det får bli en lugn hemmakväll, mamma, pappa, syster ska iväg till en bekant.. Men jag pallar inte..

Anna
0

Trevlig valborg till dig med!

Jag tänkte sticka ut med en kompis och titta på elden här i byn, men vi får se hur det blir med det. Är riktigt trött faktiskt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Murre_Uddiz
0

Brasa hos grannarna som vanligt =P

Trevlig valborg alla

gejsa
0

Ha, ha är ni redan trötta era stackare. jag är inte ett dugg trött nu men får väl nöja mig med tvn i kväll.

Rita-S
0

jag med skall va hemma! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

lisette
0

jag skulle vara ensammen med loke eftersom andreas jobbar. men jag åkte till mina föräldrar… =)

trevlig valborg!

sandi
0

Jag ska va hemma. Har en liten vovve på fyra månader så vi tänkte va hemma eftersom det blir första gången för honom med alla smällar. Tror inte han kommer att  bry sig så mycket men iaf. Trevlig valborg!

bubbelbubbel
0

jag ska njuta av min första heeel lediga kväll utan att jag ska upp tidigt imån, jag ska iof försöka sova så länge som möjligt imån, helst till 3-4….ska jobba natten. ssåå :)

trevlig valborg !

Lyrik
0

Är hemma med pappa. Mamma jobbar kväll.

Alex
0

Haha jag ska faktiskt också vara hemma, ensam. Eller ja, har ju vovven. ;) Är så trött, så jag orkar inte dra ut. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Mangis
0

Vi går snart iväg till brasan vid sjön. Blir nog trevligt. Ha en trevlig kväll allesammans, hemma eller borta…

[Angel88]
0

sitter hemma själlv och har tråkigt, vill att det ska bli i morgon, ska åka å provrida ett varmblods sto och går det bra och vi tivs ihop köper ja henne

NinaToy
0

Festa antagligen. :D
#12# Hoppas det går bra!

__iE
0

Ska vara hemma.. Är förkyld så jag orkade inte ^^

[Angel88]
0

#13 tack

Snuttan2
0

Jag ska hem till pojken å se på film med nån kompis, pojken jobbar fram till typ 3 tror jag…

Ska ut å jogga å laga mat sedan. Hade tänkt försöka sova idag även, är tredje dygnet vaken utan sömn… jippie, eller inte…

Mandysan
0

Jag sitter här=) Jag ska inte ut och titta på ngn eld..

gejsa
0

Hör hur dom smäller överallt långt borta. Det luktar även eld nu. Fast jag bor så långt ut på landet.

davidia
0

här sitter vi hemma.tittar på tv.och data

__iE
0

Smäller ? x) Hahahah, här har det aldrig smält på valborg ^^

reddie
0

Min bror fyller år i dag så vi har varit där, sedan gick vi till brasan som ligger några hundra meter därifrån. Massor med folk…

E_hjo
0

Har nu redan vart ute å drällt på stan å vart vid elden men jag pallade inte mer - Jag har skoskav å de gör ont så innihelvete!  XD
Har aldrig haft så mkt skoskav förut! Buhuuuuäää….  ='(