Minnet är bra men kort ;)
Hur gör ni för att komma ihåg olika saker?
Jag, som har ett minne som fisken Doris i Hitta Nemo, brukar skriva upp påminnelser på min kära mobil som jag nästan alltid har med mig över allt. Har nu också börjat med att post-it (heter de så, eller är det bara något jag fått för mig?) lappar, som jag sätter upp vid datorn. Just nu är det endast på prov, får se om det funkar…
Någon som kanske har andra smart komma ihåg tips?
ja det heter opst-it lappar. jag skriver ibalnd in i mobilen om det är något kortvarigt.. men jag har min almenacka till allt.. kan inte leva utn den.. säkert 5-10 saker om dagen att komma ihåg, så man måste kolla den ofta! bokar aldrig in något utan att kolla i den!
Jag skriver upp det mesta i årets stallboken, såklart :) såsom stalldagar, möten, träningar osv.

-Det låter som mig..Jag är hopplös och har nog aldrig i hela mitt liv kommit ihåg ett läkarbesök, tandläkare på rätt dag utan får alltid boka om..
-Jag tror stenhårt att det beror på alldeles för många järn i elden, stressa av..(ehh kanske inte det lättaste..) och börja tex träna (om du inte redan gör det eller har för mkt tid över etc..)
Eller gå långa avstressande promenader och plocka bort saker i ditt liv som är av överflöd..
-Kanske hjälper om det stämmer in på dig.
mvh Linda

Almenacka och mobilen och ja skriver in det i
almenackan som sitter på kylskåpet så hela
familjen kan påminna mig.
Jag använder stallboken :D Vääldigt praktiskt och bra. Finns kalender där, massa viktiga telefon nr, ja, typ allt :D

Mobilen är det bästa sättet för mig att komma ihåg saker och ting. Fast jag glömmer ändå. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-jag glömmer tillochmed mobilen ibland,,