Få vita ridbyxor vita!
Nu behöver jag er hjälp!
Köpte ett par ridbyxor för 1 månad sedan, och nu efter första tävlingen är de svarta runt knäna och i rumpan. Morsan har tvättat de med fläckborttagare och även provat med klorin tror jag.
Alla mirakelkurer mottages tacksamt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Flytande galltvål brukar funka på det mesta
? Aldrg hört talas om, var köper man det?
Finns i min Ica affär, kan också finnas i häsokostbutiker. Finns både flytande och fast som en tvål. Jag brukar hälla på galltvål på fläcken och låta ligga innan jag kör i maskinen eller skrubbar för hand med tvättmedel
#3 TUSEN TACK!
Ska prova galltvål! Kollar runt och ser vart jag kan hitta det
Något som hjälper mot gammal fruktfläck? ;)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Galltvål vet jag att jag sett inne på Cervera (av alla ställen?), och det är väll i princip det som kan fungera om vanish (som annars är bra!) och liknande går bet.
Hakuna matata!
Köpte galltvål på Börjes idag! Ska prova i morgon :)
Jag köpte i tvålform, inte flytande för att det var billigast. Har blött byxorna och skrubbat med tvål och svamp. Ingen förändring! Gör jag fel kanske? Skrubba i tvål och sen slänga in de i maskinen i stället?
Jag har själv inte använt galltvål, men på denna sida fick många fläckborttagningstipps. Om inte galltvål fungerar (prova att tvåtta igen, låt dra lite och tvätta i manskinen sen), så kan du prova något av de andra tippsen som finns här!
Hakuna matata!
Tack