Par bilder på ponnyn
Hade ett mkt oseriöst pass med ponnyn, såg mest ut som longering, var lite svårt att tömköra med en hand och fota med den andra 
Och eftersom pålla är bygd som hon är väljer hon naturligt att trilla framåt så fort jag slutar ge stöd eller be henne hålla ihop…
Först bild där man ser henne. Är så gott som rätt mkt överbygd, har inte så bra vinklar bak, för rak i haserna och är lågställd + lång i rygen… Är inte så underligt att hon trillar framåt ;)

Åh så gudavacker ponny!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Lilla skrutt-ponnyn då, hon ser iaf ut att göra så gott hon kan, inte så lätt när man inte har helt rätta förutsättningar för det =)

Jättefin ponny! Vad duktig du är på att tömköra! Och hur lyckades du fota samtidigt som du tömkör? Jag klara precis av att tömköra! :D

birdie, jag bara sätter igång henne på volt runt mig, mer som när man longerar och ger henne lång tygel, så lät jag henne jogga runt lite å tog upp kameran med andra handen :p
Svårare var det att göra något, försökte be henne göra sidvärtsrörelser rakt ifrån mig och fota, gick inte så bra, hon slöa ihop totalt och började släpa benen :p

#13# OJ haha;) Här jobbar vi inte i onödan.
Väldigt fin ponny. :)

En liten fråga bara - varför kallar du henne för "svinto ponnyn"?

För att hennes man å svans är som svinto, är svårt att få det att se hyffsat ut. Kommer ifrån en boxkompis som kallade henne det förrut, har bara fastnat.

ok, tyckte att det var lite konstigt smeknamn bara då hon såg så blank och len ut…

#18# Då skulle du behöva mitt medel som jag har mot eksem. Det har jag på dom som kliar svansen med.

#19# va heter d medlet?? lite nyfiken bara.. 

#20# fin fjording du har. Det heter Mj:s djursalva.

#21# tack! var köper man de nånstans?

#22# Mejlar dig.

Jag skulle också vilja veta var man får tag i den salvan.