Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2095 ggr
EmmaMali
0

Fake padd

Någon som kan vet vart det finns fake fårskinns paddar? Det måste se ut som en hyffsat äkta iaf för vi ska köra en sak i stallet om vad man ska gissa vad som är äkta och inte gissa märken osv, as kul rekomnederar det ! :D 

Någon som vet? :) online/affär spelar ingen roll

Salish
0

Vad menar du med en fake-padd?

EmmaMali
0

Asså en padd som ser nästan likadan ut som en riktig fårskinnspadd!  Ska ha den till denn a"leken" så, man ska känna och gissa vilken som är äkta ochs en ska vi göra en till sak med den :)

Salish
0

Men jag förstår inte. Ska man gissa märken eller? Eller menar du en sån som bara har luddkanter men så ser man inte resten under sadeln? Och om du vill ha en "hel" padd så kan jag ju säga att det inte finns några fejkpaddar. En padd är en padd.

kaka1234567
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

inte jag heller förstår inte riktigt. De finns ju teddy paddar de kan va lite fejk padd. Eller att andra märken har liknade fårskins paddar men de är så de finns olika

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

CelsiusT
0

Menar du fejk om hurivida det är äkta fårskinn eller bara vanlig teddy? Och du vill alltså ha tag i en teddypadd som ser ut som en fårskinnspadd?

Medarbetare på westernridning.ifokus

EmmaMali
0

#6 ja tack ! Typ en sådan men hade önskat att den va lite mer fluffig, men tack ändå :)