häst skänkes.
hittade denna annons på blocket:skänkes till seriös person på grund av personliga
skäl
nås säkrast mellan 0600-0800 tidigast 22/4- 07
på tel nummer 0457-33024
Agneta
det lär ju vara flera hundratals människor som ringer på den annonsen…
hoppas den får ett bra hem
ja det hoppas jag med

..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
förmodligen är det många ja, svårt att välja, det kanske bara är giriga människor som ringer…undra varför man skänker bort den..

Kan lika gärna vara ett skämt, de kanske skojar med någon som fyller år. Jättekul att bli telefonterrad tidigt på morgonen.
jo det vet man ju inte om det är ett skämt.nummret går till den människan iallafall som annonsen står på.

Är det ett varmblod som skänks så är det ju inte så ovanligt. Nu ser jag inte annonsen och du har inte skrivit vad det är för häst.

halvblod/arab korsning tror ja att det är

Ok! Kanske någon som fyller jämt. Då brukar sådana där annonser komma. För att det ska ringas och störas när personen fyller. Mycket lågt skämt iaf tycker jag ifall det är så.

Åhh… Jag vill ha den.. :D
Men det går nog inte.. :P
det är en arab
här är annonsen
annonsen låter liiite skum får jag ju säga :P
den är ju inte insänd av samma person som har "skrivit under"…

Låter faktiskt som ett skämt…

Tycker d låter lite konstigt…

har ringt på annonsen och det är ett skämt!!! stackars nerringda människor!

Ja, jag förstod nästan det. VAr det någon som fyllde?
då är det nog bäst hon kontaktar blocket så att annonsen kan tas bort.

vilket fult skämt…… jag hade blivit vansinnig

vi satt på blocket o kolalde lite. andreas hittade en badtunna som skänktes bort. tror ni han ringde direkt?? det var ett första april skämt och det hade varit hur många som helst som hade ringt. stackars människor… *fnissar*

Jag tycker inte att det är konstigt, hästar är dyra djur att driva och har man försökt längre tid med försäljning och inte ser andra alternativ är ett alternativ att skänka bort hästen och hoppas och ansvara över att den faktist kommer till ett mycket bättre hem.
JAG RINGDE PÅ DEN ANNONSEN, DET VA TEE SKÄMNT SOM NÅGON KOMPIS HADE GJORT TILL DEN MAN RINGDE TILL. FÖR DENNE FYLDE ÅR
#23 ja, Shirley hade ju också ringt och kollat 
stackars människa
oj det såg ja inte…