Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 294 ggr
fridak
0

högskoleprov imorgon

Är det någon mer här som tänker sysselsätta sig med högskoleprovet imorgon? Hur har ni i så fall förberett er? Jag har gjort två övningsprov på nätet, 2004 och 1999 års prov så de var rätt gamla. men det blev 1,1 och 0,9 på dem men jag vill ha bättre på det som gäller imorgon. och det borde gå lite bättre, hemma har jag bara gjort proven lite kvickt på 1,5-2 timmar och imrogon har man ju rätt lång tid på sig. det håller ju på från 8,30 till 16,20 med lite raster här och var.

__iE
0

Lycka till ! :)

fridak
0

tack!

Maja
0

Min kompis ska göra det.. :) Lycka till!!

bubbelbubbel
0

lycka till ! jag har aldrig vågat gör det. haha

cheba
0

Jag har en dotter som ska göra det idag. Håller tummarna för henne. O att hon kommer in på polishögskolan som hon har sökt till.

gejsa
0

#5# Då får vi hålla tummarna att hon klarar provet. Att bli polis är ett bra yrkesval. Dom behövs verkligen.

Emelie-G
0

Oh, lycka till! Håller tummarna :)

Mande
0

Jag gjorde högskoleprovet förra året. Tränade inte ens nåt innan, men fick ändå 1,4 på provet. Det var bra tyckte jag, fast det var verkligen en jobbig dag! Jag tyckte att engelskadelen var svårast, & delen där man ska veta vad olika ord betyder var roligast. Lycka till!

fridak
0

Jag tyckte att det gick rätt bra när jag skrev det. när jag rättade det på nätet så hade jag 6 fel på engelskadelen, 9 på orden, 3 på diagram o sånt, 8 på mattedelen och 3 på läsförståelsen. så  totalt fick jag 93 av 122 och om normeringstabellen från våren 2006 kommer vara likadan som den i år så har jag fått 1,5 och det räckte förra året för att komma in på optiker! jag hade tränat på två äldre högskoleprov innan så jag visste hur de var upplagda och så så man kan väl inte riktigt kalla det för första gången. men första RIKTIGA provskrivningen iaf.

bubbelbubbel
0

hoppas du klarar dig då frida !

fridak
0

det blev 1,6 på högskoleprovet. borde komma in på optiker med det;)

Maja
0

#11 - Ååååååh.. Grattis, det är ju jättebra!! :D