Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1159 ggr
Charlie2006
0

Sökes medryttarhäst

Jag söker en medryttarhäst runt Rävlanda, Bollebygd eller Hindås.

Red för ungefär 1 år sedan, då dom 2 medryttarhästarna jag hade som jag ridit i ca 3 år blev sålda. Sen har det inte blivit någon ridning. Samtidigt var jag medryttare på en travare, som jag red 5-6 gånger i veckan, men han blev skadad och flyttade hem till sin ägare. För några år sedan red jag på ridskola, i 6-7 år om jag inte minns fel.

Jag är snart 20 år och har ridigt sen jag var 10 år. Väger 165 och är 165 lång, så behöver nog vara en häst eller en lite tyngre d-ponny.

Kan tänka mig att både hoppa, rida dressyr och rida ut i skogen med hästen. Även om du vill kan jag mocka, ge mat bl.a dom dagarna jag rider.

Saknar att rida nu, och pyssla om en häst eller flera.

Kan tänka mig att rida 1-2 dagar i veckan, då jag slutar sent vissa dagar, men sen när skolan börjar igen om några veckor kan jag rida oftare om du skulle vilja.

Hör av dig till min pm eller skicka iväg ett mail till magnussonfrida@hotmail.com om jag är rätt medryttare till din häst/hästar :).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida