Träckprov
Vi har tänkt skicka in ett träckprov på Astras och Kepsons skit (:P) men funderade lite över hur man gör. Vad ska man skicka det i?
Tacksam för svar :)

Hej
Du kan köpa ett färdigt prov kitt på apoteket (tror jag) annars helt säkert på granngården:)
-Det har jag gjort på astra förut:)

Eller så plockar du ett par träckbollar och lägger i en 2-liters påse…knyt igen den och lägg den i ytterligare en påse.
Mellan påsarna lägger du en följesedel som du har fyllt i dina uppgifter etc på.
Sen lägger du detta i ett vadderat kuvert och postar det till Vidilab (adressen står på följesedeln).
Här kan du läsa mer utförligt hur du gör och hur det går till :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Tack för hjälpen! :D

Vassego…tänk bara på att du inte postar träckprovet mitt i veckan/slutet på veckan så det blir liggandes på posten över en helg.
Jag tar mina träckprov i början på veckan och kan jag inte posta det direkt samma dag lägger jag kuvertet med träckprovet i, i kylskåpet över natten och postar det nästföljande dag :o)
Vidilab är riktigt snabba och skriver man sin mailadress så brukar man få provsvaret via mail och då går det snabbare än om de ska posta provsvaret till dig ;o)
Har de inte kopiöst mycket analyser att göra kan man få svaret direkt dagen efter!!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Vidilab har vi med tagit. Dom är också bra.
#5 Tack för tipset :)