Oh vad spännande, vet hur det är att gå i väntans tider hihi
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Jo, det är ju bara början ;) så det blir lång väntan. Men det är det värt bara allt går vägen.

Vad säger man? Grattis till tillökningen. *ler*
Strongt av er som vågar ta föl när ni inte äger stall själva.

Grattis!!!!

Grattis :D
Åååh vad roligt! Gratulerar till både dig och Bus =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tack allesammans.
Här är det inga problem med att stallet inte är mitt, har garanterat boxplats till den lille. Sen så bor jag ju på plats så det blir inga problem här. Såvida ingenting går galet nu med dräktigheten.

Åh, grattis. Hoppas det håller hela vägen.

Ohh va kul!! Grattis!!

#7# Jag menar ju inte ang stallplats. Utan att jag vill sköta mitt föl själv och även hålla koll när det är dags att föda.
Men du bor väl inte hos Susanne? Har du flyttat tillbaka bus till Rossvik?

Ja hon fick komma hem igen. Kanns tryggare att sköta henne själv om man måste se över henne flera ggr om dagen el så.

Jasså, så du ska inte stå hos sussane mer. Då blev hon väl ledsen. Flyttade även din kompis tillbaka?

Ja, Susann tyckte nog det var lite tråkigt men hon förstod nog. kompisen flyttade oxå men till ett annat ställe.

Men varför flyttade hon till ett annat ställe då? Var det inte bra hos sussane? Hur många har hon nu då?

Just nu är det väl bara hennes o en till vad jag vet. Men hon får nog in någon, det är ju ett härligt ställe.

Jag såg ju att hon har satt ut annons igen. Tyckte det var konstigt eftersom ni hade kommit dit.

Jo, men hon ska nog hitta någon. Stället är ju kanon för alla parter häst som människa även för hundarna

Ja, hon har ju stora hagar. Men det är en bra bit ut på landet.
oh så roligt ! :D

det va kul, grattis!

Tack!