Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 3514 ggr
[Asra1]
0

Hur galopperar man?

hej! jag undrar hur man galopperar exakt, asså hur man börjar och slutar och både både höger och vänster? jag är tacksam för svar

Aribigga
0

Betalar du för att rida tycker jag att du kan kräva att få rida en häst som är tillräckligt frisk för att gå med på hela lektionen.

lurvponnyn.vimeddjur.se

[Asra1]
0

1# tck ändrade tittelt efter som jag av misstag gjrde två sådana trådar men, aa det tycker jag med men säger man det till dom säger dom bara att hästen är friska men vill helst bestämma så visa den vem som bestämmer, och det är sjukdommen som gör att han mår lite dåligt

fast jag viaar vem som bestämmer så hjälper det inte hästen gör vad den vill fortfarande!

men har du inga tips?

[Asra1]
0

1# tck ändrade tittelt efter som jag av misstag gjrde två sådana trådar men, aa det tycker jag med men säger man det till dom säger dom bara att hästen är friska men vill helst bestämma så visa den vem som bestämmer, och det är sjukdommen som gör att han mår lite dåligt

fast jag viaar vem som bestämmer så hjälper det inte hästen gör vad den vill fortfarande!

men har du inga tips?

Aribigga
0

Nej, jag skulle inte rida på ett sånt ställe som använder sjuka hästar i sin undervisning.

lurvponnyn.vimeddjur.se

[Asra1]
0

4# ok, asså nu mår jag mycket bättre! jag skrev detta inläget diret efter att jag kommet tillbaka ifrån ridningen men just nu mår jag mycket bättre efter att jag har fått sova, så min rädsla är över och jag är intre rädd längre :D men aa tack jag fick byta häst..

tack för att du hjälpte till

en medarbetere kan låsa tråden då jag inte är rädd längre!