Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 857 ggr
Thorsson
0

Tränar hoppning- Katitzi

Jag hoppar inte så högt, detta är bara början på dagen:) När vi avslutade hade jag kommit upp i 40 cm. En sådan stor förändring eftersom att jag hoppat 20cm innan =) Katitzi var jätteduktig och rev inte en enda gång. Hon är ett russ på 1.17 cm och 17 år. :)

Jag vill förstårs ha kommentarer och kritik, och beröm (A) Om det är något jag behöver förbättra osv :)

Tack så mycket =)

http://www.youtube.com/profile?user=Lindathorsson

Emelie-G
0

Du har kul dialekt Oskyldig

joytick
0

Säger som Emelie xD. Söt ponny också :)

Thorsson
0

haha, det låter cp, jag vet X) Tack iaf <3

Inget ni vill till lägga Oskyldig nån av er =)

Thorsson
0

PUTT*

SandraM
0

Hej!
Är ny här, men tittade på din film. Jag tycker det ser ganska fint ut, en söt ponny du har. Hoppar ni mycket?
I första hoppet tycker jag att du lägger fram händerna lite hastigt och resultatet blir att du rycker till i munnen när du drar tillbaka händerna. Försök vara lite mjukare. På sådana små hopp behöver du inte lägga fram händerna så mycket heller. Det ser dock bättre ut i andra hoppet.
Sedan kanske du ska försöka dra tillbaka skänkeln lite så du får en lodrät linje mellan.. ja, det vet du säkert själv. Flört

Tränar ni för instruktör? Hur länge har du haft henne?

// SandraM

Thorsson
0

SandraM. Tack :) Vi hoppar ca 1 gång i månaden ibland 2 :) om att jag lägger fram händerna det visste jag inte riktigt att det skulle bli så. Tack för att dusäger det. Lodrätlinje- neppOskyldig men ska naturligtvis tänka på det nästa gång :) Vi tränar inte för instruktör. Jag har lärt henne hoppa själv. Eller jaa, det är så här, att innan gjorde hon bara helikopterhopp. tog ett tag att vänja av henne med det men nu går det ganska bra:) Som du kanske förstår så rider jag till henne ( gjorde ) Nu rider jag henne bara pga av att stallägarens dotter som lånade hästen av någon släkting i skåne pga av att hennes intresse har minskat. Har någ ridit henne sen hmm, sen sept-okt :)

Ännu en gång, tack för kommentarerna :)// Linda Thorsson

SandraM
0

Ingen orsak Thorsson.

Ja okej då förstår jag! Det är bara att träna vidare. Lycka till.

// SandraM

Thorsson
0

tack Sandra.M

//Linad Thorsson

Thorsson
0

PUTT**

ciss
0

Jättesöt häst!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Emelie-G
0

Ridkritik är inte riktigt min grej.. Men det ser ut som du kommer ganska mycket bak med överlivet i traven efter första hindret. Men som sagt, kritik är inte min grej .Räcka ut tungan

Thorsson
0

Men det kan nog stämma emelie. Själv ser jag inte det. Sk titta lite mer nogrannare. Men det kan nog stämma faktisgt :)

#10. tack :)

Thorsson
0

PUTT****

joytick
0

#3 Cp låter det väl inte, men roligt :). Slår vad om att du skulle skratta åt min dialekt.

Thorsson
0

Joytick- Är du från Skåne ellerOskyldig haha kankse jag skulle :)

Thorsson
0

PUTT*****

joytick
0

#15 Nope, jämtland. :) Men jag tycker inte att jag pratar såndär grov norrländska som alla "södingar" tror att vi gör här uppe ;)

bubbelbubbel
0

äääh, prata konstigt va ! jag pratar nog likadant. haha

Thorsson
0

#17-18. Haha :P okey :)

Thorsson
0

PUTT PUTT******************

E_hjo
0

Kan inget om sånt… Men, fint  =D

Thorsson
0

tack :)

Thorsson
0

Putt**

Thorsson
0

PUTT :) **

reddie
0

Har du bytt länk? På filmen ser man en stor häst som skrittas ett halvt varv.

Murre_Uddiz
0

#25 tänkte jag med, men till vänster *om minnet e rätt* så står det hästens namn o typ hoppning :) nånstans iaf xD

reddie
0

aha, ska kolla sedan. Ska till läkaren nu. (trots att man har bråttom så måste man titta in här på ifokus)

Thorsson
0

Haha, det är min syrra :) kommentera henne( här på ridsport )skriv att hon har stolsits, ( det har hon (A) )

Thorsson
0

PUTT**

Thorsson
0

PUTT PUTT :) **

Thorsson
0

putt

Thorsson
0

Putt..