Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 767 ggr
LinneaG
0

Stor HästLoppis i Enköping

Kom och fynda bland allt i häst- och ryttarväg, nytt och begagnat. Passa på att få lite nya prylar till stallet till lägre priser! Även annat än hästsaker kommer att finnas.

Eller varför inte passa på att göra en vårstädning och rensa bland alla hästprylar som du tröttnat på och som inte längre används.

Hästloppisen kommer äga rum den 1 oktober  mellan 10-15 i stall Rotbrunna, i deras helt nya ljusa ridhall. För er som vill sälja saker får ni mer information när ni kontaktar oss.

Fika kommer att säljas på plats.

Om du vill vara med och sälja hör gärna av dig till linneagissberg@hotmail.com

Du hyr en plats av oss men får ta med eget bord eller något annat som du vill lägga dina saker på. Pris per plats: 150kr. (du väljer själv storleken på din plats)

Em--ma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kommer iår igen! (:

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

LinneaG
0

Ni är så välkomna!! Skicka ett mail till mig ifall ni vill boka plats :)

LinneaG
0

Nu är det ett gäng som bokat platser! Hör av er om ni vill ha mer info om loppisen!!

LinneaG
0

Nu är det mindre än en månad kvar! Ca 15 st har bokat platser. Även hovslagare och några olika företag kommer finnas på plats för att marknadsföra sina produkter.

LinneaG
0

Idag är det 26st anmälda! Kom igen och höstrensa i stallet! Eller kom och fynda!