Sportlov
Snart är det sportlov för alla pluggare.
När har du sportlov och vad ska du hitta på?
Jag har lovet nästa vecka, ska bli så skönt!!
På tisdag ska ja på nå aleo vera 'party' hos Anna
och på onsdag lämnar jag bort hästen på foder.
Resten av veckan ska jag bara gå o vänta på att
min 'nya' pålle kommer =).
/Linnea
Jag har lov nu , jag :) ska väl träna som vanligt, tävla, vara med kompisar, vara med pojkvän och så, det gamla vanliga vill säga ;)

jag önskar jag hade haft lov…
Ungefär så kan väl jag också sammanfatta det iofs :P
jag önskar med att jag hade haft lov, jobbade i stort sett alla mina lov på gymnasiet…puh.
Jag är ledig nu och följande vecka.
Har faktiskt inga större planer på vad jag ska göra, bara vara. Fast en sak har vi bestämt men kaverin och det är att vi ska fara och åka pulka en dag! Det måst man ju bara göra
Sen ska jag också tvinga henne till backen för att skida/snowboarda men det är lättare sagt än gjort!
Hittills har jag bara varit ute o ridit, kom just in från en ridtur.
ååh! vad härligt, jag vill med ut och rida. suck.
får väl gå en promenad med lillgubben (som jag lustigt nog döpt russet till) på fredag. :)

Jag har sportlov v.10. Då blir det att åka hem (går skola på annan ort) och bara ta de lungt och passa på att träffa nära och kära lite extra :)
jag hade sportlov förra veckan så jag började skolan i måndags
Jag har sportlov denna vecka. Kom hem i söndagskväll ifrån en kort visit i Hassela tillsammans med mamma och pappa.
Tråkigt nog måste jag plugga, har ett fördjupningsarbete som ska kamratbearbetas måndagen efter lovet.. och det är inte klart ännu.
Sen så ska jag ju kanske provrida din pålla. =)

Jag har lov nu =)
skönt! ^^
ska nog inte göra ngt spec. rida ^^
vatt i karlskrona, och shoppat, precis..
och ska hem till en kompis och ha filmkväll/tjejkväll :P
hihi ^^
Jag hade sportlov v. 7.

Åh..själv har jag ju inget lov..men gläds åt att Louise har det iallefall, då blir det lite mer lov för mig.
Pssst.Louse du är underbar, tack för att du är så underbar mot våra hästar..