desperata hemmafruar
hur många är insnöade på desperate housewifes?
jag är totalt insnöad, har inte missat ett enda avsnitt än.. loves it..

Har inte sett ens 5 minuter av det.
Kan bara säga att jag är helt frälst i pogrammet!!
Jag bandar alltid in det så att jag kan se på det en gång till
Har heller alldrig missat ett program.

oooh gejsa, du har missat något!
see it everytime! det och lost, prisonbrek m.m

Nej, inte sett ett enda avsnitt av det!
Jag håller mig till Lost jag..det är det enda programet som
jag följer..
Desperate houswifes, alias och lost ser jag på. De sistnämna kommer efter varandra.

jag följer faktiskt bara desperate housewifes. har inte ork att titta på andra.. :)

Ha, ha tittar inte på några av dom tre programmen. Tittar på medium, big brother, animal planet och djurräddningen kommer inte ihåg mer program just nu.
Jasså, har jag missat något. Men det går väl inte att titta nu? Då förstår man väl inget.

animal planet tittar hela familjen på.. hundarna oxå. tiken morrar och går till attack varje gång hon ser en jycke!! titta på bilden!
klart du kan titta gejsa, man kommer snabbt in i handlingen!

Va, har ni tv:n inbyggd i väggen? Så där brukar katterna titta och försöka ta en boll eller något med tassen. Kommer ihåg när det var ishockey och vi tittade då försökte en ungkatt ta pucken. Hundarna bara lyfter på huvudet och lyssnar när hundar på tv:n låter eller skäller högt.

det är en 42 tums plasma tv :)
det roliga är att nadja (hon som tittade på tv:n) tror att när hundarna springer ut ur bilden så springer hon genom dörren för att se var hunden på tvn tog vägen…
min hanhund (hugin) tittar på hoppning… något närsynt kanske?

Aha lyllos dig för en sådan stor och dyr tv.
Nåja, så gjorde katten med. När pucken försvann gick katten bakom tv:n och kollade vart den tog vägen. Men har inga foton på det för den katten finns inte längre tyvärr. 

lyllo att jag har en sambo som har ett välbetalt jobb… 
*flinar* djuren, dom är roliga dom…

Ja vilken lyx tv ni har.
Häftiga bilder på djuren och tvn. Min tik brukar sitta och prata med djuren på tvn. Speciellt om det är vargar eller hundar. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vad säger dom då för trevligt åsa`?
min katt brukar jaga musprkaren på skrämen.. hon tycker den far omkring så myket.. otroligt störande efter ett atg!

Vi tycker oxå att 42 tums tv:n är värt de pengarna absolut då slapp vi hänga upp konst som tog upp väggarna ju..

Ja, gubben min vill också köpa men jag tycker att dom är för stora. Iaf för vårt lilla vardagsrum.

vi har en projektor till salu… ;)

Ja, du lisette vad mina vovvar säger har jag aldrig riktigt klurat ut. Men det är roligt att se dem när de sätter fart. Speciellt tiken. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag följer det, det kommer idag jag gillar hon bre´s son
För mey är det lost som gäller =)
/Elin
dessa serier följer jag förutom denna:
one tree hill, gilmore girls,joey, O.C (bästa serien :P)

O.C är den serie jag fastnat för…har även sett ett och annat avsnitt av lost och Desperate housewifes.
Tittar i allmänhet inte så mkt på tv, sitter mest här