varför är det så svårt att hitta?

-Verkar så..
-Vi letar nu efter medryttare, tillochmed folk jag kan betala om de hjälper till med mockning, fodringar.

Vi har nog för svåra hästar att rida. he he

det blev visst dubbelt.

Jag har letat medryttare länge, tog ett tag innan jag
hitta två som passade.
Säg till om någon behöver hjälp, tycker att det är kul!
oj, jag tycker det är tvärt om! jag har flera som frågat, men vill inte ha någon just nu (plus halt häst). å de betalar för sig, å då räknar jag med mokning! haha oj vad annonrlunda det kan vara ibland!

undra me de har haft annons ute länge…..
Jo jag har haft annons ut i ca 2 månader nu men det värkar inte finnas någon som är seriös.. vart kan man mer leta förutom hastnet,medryttare och bukefalos??

hastannonser.se kolla även allaannonser.se
Jag fick minst 30 svar i veckan när ja satte ut annons..

beror sig lite på var i landet man bor oxå. här i skåne hittar jag folk som vill bli medryttare nästan varje dag!
Hehe, hade ni bott här kunde jag rida era hästar *vissel'.. hehe, jag som redan har två medryttarhöstar :P men några till kan man nog klämma in, haha..
Ja här i göteborg finns det gott om medryttare också , MEN dom säller såna krav ibland att man baxnar,problemet för dig jojo kan kanske vara att du har en hingst,många tror nog inte att dom kan klara av detta eller att det blir jobbigt, kolla på blocket , annons direkt , abc gratisannonser , hastnet, sen kanske du kan sätta upp lappar i dom lokala butikerna ev ridskolorna runt om , om det ligger i närheten vill säga. Lycka i alla fall till med ditt sökande.

För mig är de tvärtom :P de är svårt att hitta nån medryttarhäst, men som tur är har jag gjort de nu :) de tog ett litet tag men så plötsligt kom de en annons :)
Hoppas de går bra för er alla som letar efter medryttare! Om jag skulle kunnat så skulle jag verkligen hjälpt alla ;P Tycker de är jättekul och liksom få känna hur de är att "äga" en häst, man lär sig så mkt mer om man är medryttare än när man bara rider på lugna och trygga ridskolehästar en gång i veckan :P Så jag tycker personligen att om man ska komma nånstans här i världen som ryttare så ska man börja med att bli medryttare, lr fodervärd. Sen när man är redo då står sin alldeles egna pålle där ;P Ja, så är mina framtidsplaner i alla fall :P
Men lycka till! Och hoppas att ni hittar seriösa medryttare!

#8 tack för hjälpen
Ok tack, ska testa där med,
TAck tack =)

Alla ni som har häst och söker medryttare, varför? Hade det inte varit bättre om ni blivit medryttare själva istället för att köpa egna hästar då ni varken verkar ha tid eller råd med det. Jag har aldrig förstått varför man skaffar sig ett djur då man inte själv har möjlighet att ta hand om det. Lite funderingar bara…
Hehe, jag har heller aldrig haft några problem med att hitta hästar att rida på, och uppenbarligen är jag ganska duktig eftersom jag får nya kontakter genom dom gamla :) Bor som dom flesta nog vet vid det här laget i gbg-området och rider helst western.

#15 För hopnings vis så går antalet som söker medryttare och dom som vill bli det jämtupp. Då spelar det väll ingen roll, om man är den som äger hästen. Som ägare så rider man ju ofta mer än medryttaren. Jag hade en medryttare/skötare (jag tog inget betalt) på vår B-ponny (den förra) och hon red mycket och bra på honom. Hon har nu en egen häst och jag hade en ponny som barnen kunde rida men som blev riktigt riden emellan. Den tösen hade aldrig fått en egen häst om hon inte visat sina föräldrar att hon kunde ta ansvar.