Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1190 ggr
Lina
0

Star trailer

Hur är dom i säkerhet? är det bra transporter? har/känner ni någon som har en sån, är ni/ dom nöjda?

Vi har köpt en star trailer diamant. eller mina föräldrar har ;) så jag vet inte så mycket om dem…

Hanna-D
0

Vi har en Star Safir som vi är väldigt nöjda med. Finns panikutlösning för bommarna bl a. Är det något särskilt du vill veta? Vår är en boggi och den känns mycket stadig bakom bilen.

[slo]
0

Min pålle har en star :) Fast vet inte vad det är för nån modell… Boogie precis som Hannas, helt ok att köra!

Luthien89
0

Vi har en star trailer Safir från -05, grå med sadelkammare och front utlastning och jag bara ÄÄÄÄLSKAR den. Mina föräldrar säger att det är den som ligger bäst på vägen av alla transporter dem kört, har kört massa olika modeller och märken..

Väldigt fin, praktiskt, stora blinkers, lätt att fälla upp och ner lemmen på, enkla bommar, praktiskt sadelkammare, en vääldigt lätt transport, enkel som är lätt att förstå sig på..

Sen får man lasta mycket också i jämfört med många andra märken, vi får lasta 850 kg. Vi var och tittade på En Christ transport med sadelkammare som fick lasta 450 kg,