Dagens ros
Skrev detta på iller.ifokus för ett par dar sen och tänkte göra det här ochså
jag vill ge en ros till Kiara *räcker en ros* för att hon är såååå snäll
jag vill ochså ge en ros till Linda för att hon har detta super forumet *räcker en ros*
Vill ge Åsa en ros !!
Fast just nu skulle hon behöva ett fång rosor , hoppas allt går bra med lilla shettisen.
Just det jag glömde Åsa vad dum jag är! och alla övriga medlemmar!
Jajjamensan !!! Alla här inne är värda en ros eller två tycker jag nog !!!!
Bra och alltid lika trevligt att besöka sidan oavsett vad som sägs och inte.
#3 där håller jag inte med skulle det hända att någon pratar skit om mig skulle jag bli arg
#5 tackar :)
L L L !! varför skulle någon vilja prata skit om dig ? Tycker att du verkar vara en gullig tjej med hjärtat på rätta stället .
#7 du skulle nog bli förvånad vad kaxiga folk kan vara mot mig men jag svarar på samma sett oftast.
ger ochså en extra ros till Jo för hon lämnade en lapp med min mail adress till några fastän dom skulle flytta
vill ochså ge roser till dom som vågar stå för vad dom säger och tycker!
Jag vill också ge dagens ros! Till er alla, ni är för goa!

ger en ros till alla för att ni är trevliga, kommer med bra saker och famförallt: ni visar trevliga bilder!

# o då ger jag en alldeles spec. ros tillbaka till dig och till Åsa som får en stor rosa..Givet vis slänger jag ut en hög roser till er andra också.
Vänligen/Linda

Jag vill ge en hel bunt med rosor till Wanilj som jag tycker har haft tillräckligt med otur en lång period nu !!
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Absolut!!

Oj, vad rosor det blev. Tack allaihopa för att ni är sååå söta här inne.
Då till mina rosor. Jag har nu beställt ett par långtradare med rosor som jag vill ge er alla här inne. Anledningen varierar, men ni är alla värda en minst en rosbukett var.
En extra ros vill jag dock ge alla som stöttat mig när det gäller min shettis, och min nippran över kommande fölning. En extra ros till Linda som gör ett super jobb som Sajtvärd. Wanilj som jag tycker haft otur så det räcker och blir över. Kiara som har haft det jobbigt med att göra sig förstådd ibland, men trots allt stannat kvar hos oss. tummelisa, en ny medlem som kommer med riktigt många bra saker.
Och ja nu orkar jag inte fler. Jo, en till får inte glömmas *L* för att du är en sådan underbar person, lisette & gejsa för att ni förgyller min vardag, och min bästa vän Therese för att du finns.
Resten av lastbilarna delar jag ut till resten av er.
Kram allihopa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åh jag fick en ros av dig. *lycklig nu* Tack allra ödmjukast.
Många rosor till dig också Åsa och wanlij som inte heller har det så bra med sin häst just nu. Det är jobbigt att inte veta vad hästen har för sjukdom.
Många fina rosor till Linda för att hon tog hand om vår Soya. Hoppas verkligen att hon får stanna livet ut hos dig nu. Med dina stora hagar och allt.
Sedan förstår jag att du inte har det lätt med sajten just nu. *ler*
Sedan får ni alla en liten ros som ett bevis på att ni ska vara snälla här mot varandra och inte ha en massa påhopp. Tack! Vill inte att detta ska bli nya bukefalos. Då slutar jag också att vara här.

Tack tack Kom gärna med tips hur ni tycker jag ska sortera bort den dåliga stämningen som smyger sig, det i min inkorg. -Tycker ni att jag ska ta bort efter varning diskutioner som urartar, hur ska jag få fram mitt budskap att jag värnar om roligt forum. ..Nu tänker jag bli personlig:Bud skap till alla medlemmar som känner sig träffade;)
Jag har ett liv utanför hästar, hus, hem, iFokus, jobb jag arbetar hårt för att alla människor ska vara glada och laggt ner otroligt mkt energi för iFokus. -Jag försöker, försöker medla men fungerar knappfälligt, sliter mitt hår tilloch med..tills jag kom på tänka: varför ödsla tid på det? -Varför ödsla tid på dålig energi? -Varför ödslar folk
tid på dålig energi?
-Antagligen för att de har det sämre änn mig, kanske inte har ett fullständigt liv?
-Kanske inte kan ventilera ut sin ilska någon stanns änn här?
-I såddanna fall hjälper jag ju dem med något?
-Hjälper dem att få ventilera sig?
-Att hjälpa en annan människa är ju det finaste man kan göra?
-Kanske jag kan hjälpa till med att starta upp en ytterligare iFokus sajt?
-Skaffa ett liv.ifokus.se?
Ta hand om er, stäng av datorn om ilskan kryper, ödsla tid på era hästar istället och visa på så sätt att ni är underbara hästmänniskor..
-Här inne vill vi tyvärr inte just då ha er, annars är ni varmt välkomna och jag kommer ge er rosor varje dag om det så krävs i ord.
Vänligen/Trött sajt värd

Jag tycker att du ska ta bort dina dåliga mejl och skita i dom. Tror nog att en del har en dålig dag. Det är inte meningen att du ska ödsla tid på dålig energi. Skit i dom vet jag.
Det har varit så kul att vara här. Du ska inte må dåligt av att du har fixat den här sajten till oss alla här.
Förstår att du är trött just nu. Tycker verkligen synd om dig. 

Jag tycker också synd om dig Linda. Stå på dig tjejen.
Kram
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

man kan inte komma ifrån att det finns människor vars enda uppenbarliga sak i livet är att förstöra för andra. det tar på krafterna…

Tack för ert stöd, jag blir rörd

när jag orkar ska jag skriva ner det som jag har i en bok om psykiska vampyrer..