Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 352 ggr
jn84
0

Beroendeframkallande

Det är ju helt sinnessjukt!

Jag skulle gå och lägga mig tidigt och nu har jag suttit här i över tre timmar! Skrikandes

Har en MEGASTOR tenta på torsdag som jag verkligen måste plugga till och ändå sitter jag och lallar runt här? "Bara en tråd till.."

Måste nog ha total avhållsamhet från iFokus tills tentan är avklarad…

Hur kan det finnas så mycket att skriva/prata/fråga/diskutera om?

Hur klarade sig folk innan internet fanns?

Damn! Nu skrev jag ju ett inlägg till! 00.00 var ju sluttiden för mig här. Men nu när den ändå är förbi kan jag ju lika bra säga 01.00 som ny sluttid Räcka ut tungan

jn84
0

Ehm.. nu måste jag ju se om någon svarar på inlägget. Så då får jag sitta och surfa runt lite till Flört

Fan, vad jag är bra på att förhandla med mig själv. HAHA!

gejsa
0

Det brukar vara så där i början. Sedan blir det mindre och mindre som man sitter här har jag märkt.

Cydonia
0

Håller med dig! Just Ridsport är en av de mest aktiva sajterna också. Så det är sjukt jobbigt att hinna med allt nytt som kommer på en dag. Och jag har dator i skolanm och ändå hinner jag knappt kolla alla mina sidor… :O

MiaMaria
0

Satt här till 1 i natt o kollade vad som skrivits meddans jag varit borta och utan internet. Och de kan man nog kalla högst beroende när jag måste läsa allt som skrivits samt att jag är här inne mest hela min lediga tid Oskyldig

lisette
0

sambon har en telefon som man kan surfa gratis på. kan ni gissa vad jag gör när vi åker bil?? =)

gejsa
0

#5# Herregud lisette. Du ÄR beroende. *ler*

johan
0

#5: Haha. Vilket lyx.

Det kanske är intressant för flera. På http://ridsport.ifokus.se/mobil/ kan man surfa på en telefonanpassad version av iFokus. Det kostar ingenting förutom de avgifter som er operatör eventuellt tar. Alla har det kanske inte lika bra som Lisette…

Kolla priserna hos er operatör, för de tar ibland ut hutlösa priser…

Mvh // Johan

Faxlin
0

Ja det finns nog flera här som är beroende misstänker jag. ;-)
Nu hör jag ju inte till dem som fastnat så där riktigt i beroende träsket. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

#8# ha, dagens skämt Åsa.

Alex
0

#8 Hihi bra försök. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

#9: Nehepp, jag har ju blivit botad ju :-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

av någon anledning tror jag inte på det åsa… ;)

jn84
0

Nu börjas det ikväll igen.

Men att man kan erkänna sitt beroende är väl ett steg i rätt riktning? :P

Tyvärr hjälper det knappast min tenta. Alla kanske kan hjälpa mig att plugga genom att inte skriva om så mycket intressanta saker? Och framförallt, lägg inte upp en massa bilder överallt som man måste kolla igenom? Cool

gejsa
0

#11# Ha, ha jo, jag ser det.

Faxlin
0

#12: Va? Tror du inte på mig? FörvånadOskyldig

#14: Ja, men ärligt. Jag var inte alls inne mycket igår i alla fall. Räcka ut tungan

Audiatur et altera pars

gejsa
0

#15# I går nej, *ler*

Det räcker ju med att titta på hur mycket inlägg du har gjort. Nu 32992 st. haha inte beroende…….

Alex
0

Åsa.. Ska jag påminna dig om vem som tagit förstaplatsen på listan igen..? Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gejsa
0

#17# Ha, ha ja gör det du.