Rosa träns?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är totalt kär i rosa och tror att min lilla ponny verkligen skulle vara supersnygg i ett rosa träns! ;)
Vissa av er tycker nog att det är fult rent ut sagt, men jag tycker det är supertufft! Men hittar dock inga som säljer rosa träns så tänkte att jag kunde fråga om någon här visste något ställe som säljer rosa, antingen via nätet eller i butik! ;) inte nylon eller sådant dock!
Kände att jag också kunde passa på att fråga… Får man tävla i färgat träns? Vilka grenar? Till vilken höjd? :)
hittade själv detta på google, tycker det var supersnyggt, men hittar dock ingen som säljer…
"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts Intertwined with love The magic of us"
xoxo
maja awesome,
Ponnyprakt säljer ju rosa träns :)
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Ahaa! Är det dem som säljer dedär lite mörkt rosa tränsen typ ? ;)
"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts Intertwined with love The magic of us"
xoxo
maja awesome,
Ingen aning, har bara sett dom på bilden, men dom är ju dö snygga!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Detta är alltså ett Tekna träns… någon som då vet deras hemsida typ ? :)
xoxo
maja awesome,
Hittade företagets hemsida http://www.teknasaddlery.co.uk/page70.htm
Tackar! :)
Hittade ett ställe där man kunde köpa det nu! (eller min superawsm kompis typ hjälpte mej och hittade (y))
men tackar! :D
xoxo
maja awesome,
Vad bra :) vad kostade tränset?
Vart hittade du det och vad kostade det? 
Letar som en dåre haha..