back on track
Köpte back on track bandageunderlägg för ett par veckor sedan. DYRT med tanke på att jag är student men den bästa investering jag gjort på evigheter, de är kalas! Rekommenderas!!!!!
Någon som har back on track hästtäcke? Det måste ju vara skönt för hästen, skulle vilja ha ett back on track täcke själv!

ja visst är de oslagbara!!!
-Jag efterlyser oxå täcke till mitt 19 hbla sto soya som jag tycker är värd lite extra eftersom hon nu snart ska föla en hingst unge(tror jag kan vara sto men veterinären skojjade med mig och sa på UL:Åhh vilken vacker fuxfärgad hingstunge med vit bredbläs och 4 vita strumpor..Ha ha och jag min knäppskalle svarade::ÅHHH är det sant vad kul!!(Pinsamt.. att vara blondin..)
Vänligen/Linda
Back on track är bland det bästa man uppfunnit. Har olika skydd och ryggvärmare. En ryggvärmare är perfekt för den skyddar rygg och länd och kan sättas fast i bef täcke eller med vanliga täckesgjordar i resår, fästen finns på ryggvärmaren.
olika skydd mm kan man hitta på www.detbastaforhasten.se
Just nu har dom rea på just Back on track, om det är till nytta för någon

Ha, ha Linda alla veterinärer verkar skoja om sånt. Lika dant när Soya stod hos mig och vet kollade om hon var dräktig. Då sa han, jo då det är en liten hingst som ligger här. Hur ser man det? Sa jag, innan jag hann tänka att det kan han ju inte se. Och vi började att skratta båda två.
Han vet ju att jag är så himla intresserad av sjukdomar och allt som har att göra med hästarna. Frågar alltid en massa. *asg*

*Asg* Ni är för roliga ni. Men risken är väl stor att man skulle gå på det själv. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oh, ja.. De är gudomliga :)

ja men tänk om han har rätt , ja då får jag ju dröm fölet ju;)

Ha, ha det lät som om du beskrev Gobban ju.

ja och han är väll din drömhäst?