MÄNNISKAN
Får jag skriva lite om hur hemska vi människor är?
Tex det är MÄNNISKORNA som ska ha all makt det är MÄNNISKORNA som förstör naturen det är MÄNNISKORNA som tränger ute vissa djur eller har dom instängda på zoo eller tvingar djur göra saker mot deras natur. Nu ska jag inte säga att alla djur skulle trivas som vilda när dom är uppväxta med människor men tänk på att MÄNNISKORNA dödar många djur pga. att djuren är "farliga" för att dom försvarar sina ungar m.m
hur farliga är inte vi som dödar djur hela tiden för att äta och inte änns är tacksamma! man vet inte hur detta djuret har dött om man köper hundskinn (som jag inte gör) hunder kanske har blivit flås levande eller katter som har dränkst för att inte pälsen ska bli skadad och sverige har inte förbjuddit att inportera hund och katt skinn!
ush vad ledsen jag blir när jag tänker hur hemsk människan kan vara och är
Ja så är det tyvärr! det farligaste rovdjuret på denna planet är människan.
Inte bara det farligaste. Det taskigaste och mest egoistiska däggdjuret som finns, som kommer att utplåna sig själv genom sin egoism och elakhet
Jag håller med er! det finns för lite vettiga människor på jorden
#2 Exakt! Människan kommer en dag att förgöra sig själv om inte solen exploderar före det.
Sorligt men sant!

#4 Absolut…
Håller med fullständigt !!! titta bara vad dom sysslart med i iran , irak , bosnien mm tar död på varandra VARFÖR ?
varför kan människan inte lära sig att axeptera varandra för vad vi är och vad vi står för.
jag lovar djuren kommer härska på nytt!
Religioner förstör mycket, maktlystenhet, egoismen, stoltheten, penningbegäret, listan kan göras lång!
Det värsta är att de är de oskyldiga som får lida: barn, kvinnor, djur och natur. Hmm det där fick det o höras som om det bara är männen som ställer till allt.
Int förstår man varför människan gör som hon gör!

Tyvärr kommer nog inte ens djuren att kunna leva här när vi har förstört färdigt. Hela vår planet kommer att utplånas till sist.