jag är också nyfiken :)
tror det var den som var med i första avsnittet av mad animals eller vad det nu hette på tv. Där satte det fast en sån i manen på en häst med massa småsår på ena sidan halsen, vet. sa att den skulle sitta på den sidan för att hålla insekter borta så den kanske inte är så effektiv ändå.
Men skulle ju vara grymt skönt att slippa alla sprayer och skräp under en hel sommar för enligt tillverkaren ska den ju fungera i 3 el 4 mån

jag hade det förra sommaren på min ena häst o på min ena katt. på katten fungerade det jättebra o vad jag märkte tyckte jag nog det funkade på hästen oxå, jag hade den i i 3 månader tror jag. först ska den sitta på i 32 timmar tror jag för att aktiveras sen kan den tas av o på hur man vill o den funkar ändå men jag hade den inflätad i manen hela tiden.
hade den inte denna sommar för jag inte hittade några
verkade intressant.. men verkade som att de bara var mot flugor å broms?
skulle va bra om de fanns nåt mot knotten å fästingarna när switch skulle försvinna (vad jag hört så ska de de)
men verkade intressant å vill gärna följa detta=)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Försökte läsa på hemsidan men hittade inget. Vad kostar ett shoo!Tag egentligen (för häst)?
Min häst är super känslig för bromsar och detta vore ett smart alternativ till nästa sommar.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 dom var väll billigare i finland? :P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !