Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 474 ggr
RubHel
0

Nationell ponnydressyr

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland blir jag galen på mig själv!! Jag hade lyckats åka hemifrån utan mitt batteri till kameran ='( 45 minuters resa förgäves tänkte jag. Men eftersom att jag har världens snällaste mamma så kom hon till tävlingen med mitt batteri så att jag hann fota åtminstone litegrann innan jag åkte hem igen tillsammans med henne.
Även om jag bara var där och fotade i kanske 20-30 min hann jag knäppa av drygt 200 bilder på 6-8 olika hästar.

Här kommer några:

RubHel
0

Huvudbild på en annan brun häst

RubHel
0

Han var fin

RubHel
0

.

RubHel
0

Huvudbild

RubHel
0

Tror den hästen hette Gold Fever.

RubHel
0

Min favorit ^^

RubHel
0

Fint ekipage :) Lucas igen.

RubHel
0

Söt b-ponny i ökad trav

Anna
0

Vilka söta bilder =) Synd att det är tråkigt väder idag vilket gör bilderna mörka..

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

RubHel
0

#9 Jaa :( Det var perfekt fotoväder när jag kom dit, liite sol och lite moln vilket gav ett behagligt ljus, men senare blev det bara moln och blåsigt.

AliceL
0

testa att mixtra lite med leves/nivåer i photoshop om du har det, der brukar hjälpa upp en hel del! ;) fina bilder annars!

RubHel
0

#11 Jag grejjade bara med autolevels idag samt att jag använda curves på vissa bilder.

Snuttan2
0

De blev lite blå? Är det din kamera som gjordet det så pga ljuset? Vad för kamera är det du har?
Jag tog mig friheten att leka med en bild för att få lite varmare färger i den, ser mkt trevligare ut enligt mig även om det inte var så snyggt gjort nu, men men Generad 

Sen vore det bra att hålla kameran rakt ;) Tex rödskimmeln på slutet, ska man vara duktig å fuska när man fotograferar dressyr ska du ju hellre hålla kameran/vrida bilden så att det blir uppförsbake på bilden, allt för att få det att se ut som att ekipaget inte är så mkt på bogarna som det är… Sådana bilder säljer bättre ;)

KarolinaNowak
0

Jätte fina bilder!

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Alex
0

Fina bilder. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

MiaMaria