Fotoutmaning #4
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkommna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara dom har hästanknytning. Ta det inte för allvarligt utan det här är för skojs skull, kom ihåg det :)
Regler
Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".
Temat som jag har valt är ARBETE. Tolka det hur du vill, bara bilden har hästanknytning. Lördagen 21 april blir sista dagen för att posta bidrag, och senaste måndagen den tjugotredje april kommer resultatet upp.
Lycka till!
MVH Rubi

Har ni missat den nya fotoutmaningen? ;D
Jag håller på för fullt att få ett tillfälle till att ta min bild som är färdigkomponerad i huvudet ;)
Jag har letat lite i arktivet och hittade en bild som kanske passar in. ;) Jättebra tema tycker jag, lagom svårt.
Ville få fram glädjen efter en väl utförd ritt (arbetspass) genom att sätta fokus/skärpa på ryttaren och låta hästen bli lite suddigare.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

*putt*

puttpuuuutt

Imorgon är sista anmälningsdagen!

Några timmar kvar ;D

vem vann vem vann vem vann? =D
Undrar samma sak :D Vem vann?
Ruuuubbbiiiii ^^ Vem vann?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Oops, har heelt glömt bort det XD Ska fixa det nu! :)