Regn o rusk- Vad för kläder?
Nu kommer ju snart regn o rusk väder, vad har ni för regnkläder på er när ni är ute o rider? Själv funderar jag på att köpa Hööks regnkappa..
Jag har ett regsntäll från Helly Hansen som jag hittade super-billigt på rea. Tåligt och bra.
Jag har vid regnigt väder hellånga chaps, oljerock och läderhatt.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har regnjacka och byxor, tycker det fungerar bra
Jag har en regnjacka som andas och ridbyxor i softshell.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har ett regnställ från Brandworld, super bra! Verkligen värd pengarna då jag inte blir de minsta blöt, blir dock något ''instängt''.
har vattentät jacka. Regn är inte så farligt men på hösten är det ju kallt och ofta blåst.
Har en vattentät, vindtät och andasfunktion reflexjacka (så man syns) ifrån mountainhorse. Tjocka vintertäta ridstövlar, ifr mountainhorse, eller om de inte e så kallt vanliga ridgummistövlar.
Vanliga ridbyxor.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle behöva nya vinterkläder i år. Har nu en ridjacka från Mountain Horse, men den börjar bli gammal och sliten. Regnbyxorna är försvunna nånstans…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

jag stannar hemma 

Klär mig bara efter temperatur och inte nederbörd. Antar att det är ngn skada från då jag haft ridhus…
om det ösregnar stannar jag inne, duggar det lite eller risk för regn så använder jag endå vanliga ridkläder och har ombyte i stallet